DEN GAMLE, RØDE STUA

Jeg er jo ganske så avhengig av å være ute og få frisk luft – og i dag fant jeg ut at siden jeg har flyttet meg tilbake til hjemplassen min, skulle jeg tusle meg en tur på “gamle tomter”..og endte til slutt opp ved et gammel, falleferdig hus oppi bakken et stykke bortenfor der jeg bor.

Det huset har stått tomt så langt tilbake som jeg kan huske – og som dere ser, mangler det nå både flere vinduer og dør..og jeg regner med at om ikke så alt for mange årene begynner det vel å rase sammen..dessverre, for det har nok vært ei utrulig koselig, rød gammel stue en gang i tiden =D

 

 

 

 

Jeg syns det er veldig synd at så mange hus lider en sånn skjebne..men – sett fra et annet synspunkt, så er det jo fantastiske motiver for sånne som meg, hehe =P

Ha en flottersfin fredag videre da, folkens =D

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #tur #fottur #gammelt #hus #stue forfallent #overgrodd 

20 kommentarer

Siste innlegg