KREATIV LEK

Hei-hei folkens..da kommer det et lite livstegn fra meg i dag også..starta dagen med å sitte på verandaen i over 2 timer og bare kose meg med den friske lufta, lese litt og ellers filosofere. Men ellers har jeg bare stort sett vært på rommet mitt og pleid ei sinnsyk hodepine. De av dere som har fulgt meg ei stund, vet jo at det har vært utrulig mye styr de siste ukene/månedene – og selv om jeg er en veldig rolig og avbalansert person, er det ikke tvil om at det har fulgt en del mentalt stress med på kjøpet..og dermed spente muskler & hodepine.

Men – skitt au – ting går seg til =D
Og selv om jeg er “avhengig” av luft, blir det nok ikke så mye utgåing på meg i dag, da jeg har bestemt meg for å bruke dagen til å prøve å være litt kreativ på forskjellige områder – som bl.a med grafikk..og her følger et par eksempler på hvordan jeg har lekt meg med bildene mine 😉

 

Ha en nydeligvakker dag videre da, alle dere flotte folkan der ute <3

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #foto #grafikk #fotografikk #lek

20 kommentarer

Siste innlegg