FROKOST PÅ VERANDAEN & BÅLKOS I KVELDINGA

Hey & hopp og goood mandag, folkens =D

Egentlig skulle vel overskrifta vært snudd om på, for bålkosen kom først – nemlig i går kveld, hehe..men i alle fall –  etter å ha utfolda meg litt på kjøkkenet i går ettermiddag/kveld, og slengt i hop ei skuffekake med kanel & sukker til (kremt!) EKSTREMT sein søndags-ettermiddags-kaffe-kos, hyra jeg på meg litt varme klær og tusla meg på utsida sammen med den yngste tantepia mi (..som faktisk er hele 18 år) og tente bål i ei lita tynne som står på plenen foran huset.

Vakkert ute i mørket <3

Etter ei stund kom svigerbrorsan også, og vi satt lenge-lenge å bare kosa oss, skravla litt og titta på stjernene =)

Ble ganske tidlig kveld på meg – og våkna litt før 7 – som vanlig. Skal jo innrømme at jeg sto ikke opp da – men lå å rulla som en anna raritet i senga, til klokka var nærmere 8.. Men da gadd jeg ikke mer, så jeg karra meg ut av køya og fikk laga meg frokost & mårrakaffe, og tusla meg ut på verandaen for å nyte utsikten og den friske lufta =)

Det er veldig kjekt her, for det er tak over verandaen, så jeg kan godt sitte ute hele året igjennom..

..noe jeg faktisk gjorde da jeg bodde her alene for et par år siden..finnes jo ikke dårlig vær – bare dårlige klær, hehe 😉

Da får dere ha en flottersfin mandag da, folkens..her skal vi alle samme om ei stund, kjøre til nærmeste tettsted (Sjøvegan, som er ei god times kjøring unna) og kombinere litt nødvendige ærender, med litt café-kos..gledes <3

 

#blogg #hverdagsblogg #bål #bålkos #familie #frokost #utefrokost 

26 kommentarer

Siste innlegg