SÅNN VAR DET..uke #38

Heisann folkens..her kommer ei lita oppsummering av uka som gikk.
Jeg har jo en pause fra selve blogginga, så selv om det ble blogga litt i begynnelsen av uka, blir ikke dette et vanlige innlegget, med linker og slikt – men et grovt sammendrag av det jeg syns har vært de viktigste hendelsene 🙂

MANDAG:
..ganske slitsom start på uka, for vi hadde møte med begravelsesbyrået..noe som tok hele dagen, fordi vi må reise ganske lenge for å komme att og fram..og sånt tar på..

TIRSDAG:
I dag hadde  jeg meg en fantastisk tur opp mellom to mektige fjell, rett ved huset etter mora mi…OG jeg gikk jeg tilbake til å leve primært som vegetarianer igjen..etter nesten 2,5 års “pause” =D

ONSDAG:
Litt tøft å starte dagen, da det ble veldig lite søvn på alle, fordi babyen til tantepia mi fikk en allergisk reaksjon og havna på sykehuset..men det gikk jo heldigvis bra 🙂 ..og utpå dagen dro jeg og søstersen for å tømme rommet etter mora vår på sykehjemmet..noe som var svært tungt og vanskelig for søstra mi <3
I tillegg hadde kneet mitt klikka totalt etter fjellturen i går, så det var godt når dagen var omme..

TORSDAG:
Stort sett bare en sløvedag, da kneet fremdeles var skikkelig vondt..

FREDAG:
Dro fra søstersen og øya, til byen og fikk gjort unna noen ærender, samt kjøpt meg garasje-jekk, før jeg dro hjem til Ramsund en tur..og fikk (dessverre) bekreftet mistanken min – jeg er allergisk mot katter..og hun venninna mi som jeg bor hos, har 4..så der kan jeg ikke bli boende. Og kneet?..joda, det verker litt enda..

LØRDAG:
Fikk jekka opp kongen så jeg fikk bytta om på slitte for- og bakdekk..og så kjørte jeg tilbake til øya og søstersen..fremdeles med murring i det jækla kneet =/

SØNDAG:
Starta veldig bra, da jeg humpa meg ned i fjæra og spiste frokost, med bålkaffe og alt. Gadd ikke gå så langt, for selv om kneet var bedre i dag, er det ikke vits å være for tøff i trynet =D Resten av dagen ble ganske slitsom..psykisk..for presten kom, og vi hadde en lengre samtale om mamsen, og  begravelsen kommende onsdag.

Men..det skal sies..vi laga ei koselig stund på kvelden..jeg baka ei svær banankake til oss, og så satte vi oss ned i fellesskap og så på en film..jeg, søstersen, gubben hennes, eldste dattera og typen hennes <3

Så sånn var mi uke..i grove trekk.. =D

#blogg #oppsummering #uke #ukesoppdatering 

6 kommentarer
    1. Ikke noe topp uke dette skjønner jeg…og det var da utrolig synd å høre om allergien også..oppå alt det andre…..Det hjelper ikke med allergi tablett altså..Men uansett så er det ikke noe optimalt og måtte gå på det, pga noe som ikke er ditt…Så uff…høres ut som du er midt i en dårlig tid…Ønsker deg alt godt videre og håper det snur og at du snart får mye positivt inn i livet ditt! Tenker på deg! og ha en så god uke du kan! klem

    2. her har du mange ting som sliter på hele mennesket,lykke til med begravelsen,håper den blir fin når det først ble slik.
      Trist att du nok en gang må se deg om etter husvære,lykke til på det også,håper du finnet et steed du kan trives i :)) og stor klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg