HØSTTUR & PAUSE-VARSEL

Heisann folkens..her skjer det ikke mye spennende om dagen, akkurat..og jeg må innrømme at jeg sliter en del med hele bloggen.

Var jo på en trivelig tur for et par dager siden (det kan du lese om HER), og da filma jeg litt også..og de få klippene har jeg nå satt sammen til en liten videosnutt..den ligger på YouTube på kanalen min der, under navnet “Høsttur på Andørja” om dere ikke får den frem her 😉

https://youtu.be/IANEfmVLbe8

 

Så..som overskrifta sier, kommer jeg med et pause-varsel nå..dessverre!

Jeg sliter som sagt med bloggen, og akkurat nå føles den mer som et ork enn en glede..det er alt for mye som skjer i livet mitt. Det er ikke bare dødsfallet til mora mi, men en god del andre ting også. Så jeg kommer til å ta meg en lengre pause..men blir ikke heeelt borte. 

Det daglige bildet kommer..og et og annet innlegg blir det nok, hvis plutselig forteller- og skrivetrangen kommer jumpende på meg. Men daglig aktivitet utenom Dagens bilde blir det ikke på ei stund.

Håper dere som er mine faste følgere ikke forsvinner, nå da..for jeg kommer tilbake <3

 

#blogg #video #videoblogg #naturvideo #filmsnutt #fjelltur

12 kommentarer
    1. Klart vi venter på deg, vakre! Jeg har også perioder jeg ikke har overskudd og blogg skal være kos, ikke plikt.
      Sender gode ønsker, litt energi og en stor klemmmmmmmmm <3

    2. Alt til sin tid… skjønner deg godt så gjør det som passer best :)) Kom ikke inn på videoen her nei..skal sjekke You tube.. Klem <3

    3. Så klart så er vi her…og du må ta vare på deg selv først og fremst..så kommer du tilbake når du selv føler for det…..Lykke til med alt, og ha det så bra du kan! klem

    4. Ja sån er det noen ganger, men jeg er rimelig sikker på at din følere blir. Jeg kommer iallfall til å savne deg og innlegga dine. Men kommer til følge med på det du gir oss 😉

    5. Hei!
      Ikke stress med bloggen……………….. den er her……………. ta vare på deg selv og de rundt og det du holder på med eller er midt i nå…………………… la blogg være blogg og ikke føl forpliktelser til hverken å lese andre sine innlegg eller svare eller oppdatere………….. blogg skal være noe du har LYST å drive med.
      Jeg gleder meg over innlegga dine og ser frem til nye – om det kommer nye……………. ta en pause om du føler for det.
      Ønsker deg gode dager <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg