ER GANSKE SMÅSLITEN NÅ

Heisann & god mandag kveld, alle sammen..i dag blir det ikke noe særlig til innlegg til dere. Har vært på farta siden i formiddag, og føler meg rimelig sliten nå.

Dagen har gått med til å være på begravelsesbyrået sammen med søsknene mine, og vi har fått gjort unna veldig mye i forbindelse med begravelsen til mora mi.
Det har vært en laaang dag, da vi måtte helt til Harstad..det vil si et par timers reising hver vei.
Nå er vi akkurat kommet hjem til øya igjen, og jeg akter å bruke resten av kvelden til bare sløving..trur ikke en gang jeg har ork til å lese gjennom alle bloggene..får se..

Så da ønsker jeg dere en riktig god kveld videre, med noen få bilder tatt på tur hjem nå..og satser på at det blir mer lyd i fra meg i mårra 🙂

…jepp..vi venter på ferga 🙂

 

Begynner å nærme oss Sørrollnes på Rolla..der legger ferga til, og så har vi ca.20 minutter kjøring til tunnelen mellom øyene..og deretter rundt 40 minutter kjøring over Andørja, før vi er fremme hos søstersen 🙂

 

..glemte reint å spise i dag..så da brukte vi fergeturen til et lite inntak av næring og påfyll av koffein, hehe =P

 

 

#blogg #hverdagsblogg #forberedelser #begravelse #familie #fergetur #mat #mellommåltid  

10 kommentarer
    1. Hmmm – mye som må ordnes i sånne settinger! Ekstra når det er så langt å kjøre fram og tilbake også! Godt du husket å spise tilslutt da, hihi…. klemmer <3

    2. Uff…ja..nå er det unnagjort..nå er det bare resten igjen…Prøv å slapp av og kos deg hos søster…blogg får være blogg..Ha en god kveld!

    3. En tøff tid du har nå. Da er det forståelig at å lese blogger havner lenger bak. Viktig at blogging ikke blir nok et MÅ prosjekt. Det prøver jeg å leve etter selv for jeg har nok MÅ!
      Ta vare på deg og dine disse dagene! Gode tanker og klemmer fra meg ♡♡♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg