VUOTTASJÁVRI

Heisann folkens..i dag har jeg bare konsentrert meg om kjøring, avslapping og en god del grubling..er nå denne mora mi da, som er veldig syk..og det er rart med det, hvordan hodet kverner enten man vil eller ikke..

Derfor bestemte jeg meg for å stoppe tidlig, og fant en flott plass ved et vann 🙂
Har alt fått lufta og tørka teltet (som var rimelig vått) og satt det opp..

 

.g er på tur å skal spise litt. Blir brødskive nå..og så tar jeg å hiver meg til med ost & baconpannekaker til kvelds, når bålet blir tent 😉

 

Så dagens innlegg blir bare litt bilder fra her hvor jeg har slått leir for natta…vakre Vuotta?jávri, midt mellom Karasjok og Kautokeino <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og så..alle sammen..tusen takk for trivelige kommentarer til innleggene mine. Setter SÅ pris på det, selv om jeg ikke får svart dere.
Men til de av dere som lurer på hvordan det er å ligge i telt hele tiden..det er supert!
Har det både godt og varmt..og lys utover kveldene, i form av ei gasslykt som kobles på primusen 😉

Ha en flottersfin kveld videre, folkens..og ei riktig god natt etter hvert =D

#tur #turblogg #biltur #telt #telttur #mat #turmat #vann #innsjø #vuotta?jávri #finnmark

10 kommentarer
    1. Ser du koser deg 🙂 Jeg har nok vært i området du er på nå. Var mye i Kautokeino når jeg gikk på lærerhøyskolen hvertfall. Min venninne bodde der. Jeg kverner en del om dagen jeg også, både om jobb-ting og annet. Slitsomt.. Ha en fin kveld da <3

    2. Ååå der så det vakkert ut!! Skulle gjerne vært der sammen med deg…Elsker sånne campingplasser ved vannet..også sandstranda da..Så synd og høre om mor…håper det bra etter forholdene..klem fra meg!og kos deg masse!!

    3. Det er det som gjør oss mennesker så unike, at vi ikke bare kan skru av følelsene og tankene våre når noen vi er glad i ikke har det bra. Føler med deg

    4. Hei!
      Så herlig!
      Å farte rundt og overnatte der det måtte passe 🙂
      Det var det jeg hadde ønske om denne sommeren, men da skar ryggen seg………….men stormkjøkkenet står klart og venter på de mindre turene jeg kan ta med kos å lage noe lite mat i naturen. Telt blir til neste år tenker jeg 🙂
      Hodet kverner om man vil eller ikke…………. og når man er slik alene i alt det vakre………. da kommer de store og små tankene <3
      Herlige bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg