KVELDS-OPPDATERING

Heisann i kveldingen, folkens..bare ei mini-oppdatering fra meg. Har nå sakte men sikkert tusla meg videre nordover, og endelig kommet meg til Finnmark. Har stoppa for natta rett utenfor et sted som heter Stabbursnes i Porsanger kommune, og har slått opp teltet og skal bare kooose meg resten av kvelden.

 

 

 

Men så, folkens..spesielt dere som følger meg..jeg har vært inne å sjekka hvor mye mobildata jeg har brukt til nå..og det var myyyye..hehe =P
Forsetter jeg i dette tempoet, er jeg fri for nett om ei uke..og det er enda 28 dager til neste periode begynner, såååeh.. Jeg blir nødt til å redusere aktiviteten min.

Dagens bilde kommer som vanlig – men ellers blir jeg å holde meg til ett innlegg for dag (kommer nok om kveldene, det) Og så er jeg dessverre helt nødt til å slutte å kommentere og svare på kommentarer..
Syns det er så synd, for jeg liker jo det – men regner med dere skjønner at jeg må prioritere å drøye nettet lengst mulig.

Så derfor – på forhånd TUSEN TAKK for alle koselig kommentarer..jeg tar det igjen når jeg engang kommer meg hjem og får ubegrensa nett =D

Natti-nugatti da, alle dåkker flotte folkan.. “sees” i mårra en gang <3

 

#blogg #turblogg #telt #telttur #natt #natur #kos #stabbursnes #porsanger #finnmark

7 kommentarer
    1. du verden for et vakkert bilde,jammen fikk du en nydelig kveld i dag også :))kos deg med turen din,fårvi et bilde er det koselig,men komentere hos oss er ikke noe å tenke på,det kan du gjøre hjemme etter turen hi hi

    2. Ja kos deg på tur..og spar bilder og innlegg til du kommer hjem…mye bedre det…men hadde jo vært en koselig aktivitet på kveldene…så forstår jo at det er litt dumt..men kos deg masse!! klem fra meg..ser sååå deilig ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg