LITT MER KONGESTELL – OG SÅ BÆRER DET AVSTED

Som jeg nevnte i går, er jeg nå på tur til å legge avgårde på en litt lengre tur rundt om i landet..har tenkt litt over hvor – og har bestemt meg for at jeg skal sette kursen lenger nordover, og håper på å få sett Finnmark i et strålende høstvær. 

Men først måtte jeg stelle litt mer med kongen..tok jo hjullageret i går (det kan du lese om HER), og i dag heiv jeg meg rundt og bytta om på to dekk, da fordekket var temmelig slitt på ene sida (muligens ei skjev forstilling..?)

Av med hjul..

..stable opp..bytte om..

Og så var det bare å skrue på igjen..hehe =D

Deretter tappa jeg ut av radiatoren, for jeg har litt lekkasje og har derfor hatt bare vann på den i sommer, og fikk fylt på frostveske. Så sjekka jeg olja og fylte opp med vinduspylervæske..og NÅ er kongen klargjort – og det er bare å hive seg til =D

Kommer med litt oppdateringer under veis – men regner med at jeg blir veldig mye fraværende også – spesielt med hensyn til å få kommentert innleggene jeg leser..

Ha en nydeligvakker dag videre, folkens – tut & kjør =D

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #onsdag #midtuke #fikse #reparere #dekk #byttedekk #bil #bilstell #kingcab #pickup

15 kommentarer
    1. Hennes tårer får meg til å tenke
      Hennes hud, hennes lukt er i rommet
      En vakker stemme hvisker meg i øret
      “Tigergutt, kom og ta meg!”
      På avstand ser det ut som kjærlighet
      På avstand ser det grønt og pent ut
      Ingen kriger, ingen knurrer eller biter
      Tigergutt- gul og svart
      Hun er så rå, rå, rå
      Dødsrå, dødsrå
      Hun er så rå, rå, rå
      Og jeg er redd
      Psyco baby, hva har hendt med deg
      En “ja” dag, åh, tro meg nei
      En rødvin og du klyper meg i armen
      “Jeg trodde det var no’ mellom deg og meg”
      Hun er så rå, rå, rå
      Dødsrå, dødsrå
      Hun er så rå, rå, rå
      Og jeg er redd
      Alle trenger en pistol iblandt, tung og blank
      Det bor en liten djevel bak en hjerteklaff
      Søndag morgen, jeg står i ruiner
      Triller rundt, det er noe jeg ikke husker
      Jeg er litt redd så jeg lusker meg avgårde
      Mens frøken fryd ligger og sover
      Nå vil jeg pakke sammen, nå vil jeg langt avsted
      Hemmelig nummer, hemmelig adresse
      Hennes Tigergutt trenger seg selv
      For gjennom en gardin er det ingen som kan se at
      Hun er så rå, rå, rå
      Dødsrå, dødsrå
      Hun er så rå, rå, rå
      Og jeg er redd
      Hun er så rå, rå, rå
      Dødsrå, dødsrå
      Hun er så rå, rå, rå
      Og jeg er redd
      Read more: https://www.letssingit.com/cc-cowboys-lyrics-tigergutt-6fr6lk5#ixzz4ruiZIAPZ
      LetsSingIt – Your favorite Music Community

    2. Digger at du fikser alt med bil osv…. nå må du kose deg kjempemasse, og nyte! Gleder meg til å se bilder og høre om alt du opplever! Mange klemmer til snupp fra tuppelura 🙂

    3. Margrethe: Takker for det..må jo nesten fixe det, skal jeg komme meg i mellom 😉 Og gjett om jeg skal kose meg, ja =D Bilder kommer..og takker for klemmen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg