GRILLKOS I NAUSTET

Hei-hei og goood tirsdag, folkens..er vel på tide med et bittelite innlegg igjen 😉

I går, etter at jeg var ferdig med tauing av bil og småsurring rundt for meg selv ei stund, dro jeg hjem – og kom midt i grill-planlegginga til venninna mi som jeg bor sammen med. Hun, et par av ungene med samboere, pluss søstera var der, og hadde tenkt å nyte godværet vi endelig hadde fått.
Hun har et flott naust rett nedenfor huset sitt – og der er det satt opp både langbord og benker.
Så jeg slo meg sammen med dem, og hadde en trivelig ettermiddag og kveld, med god mat og mye skravling =)

 

 

Grilla kylling-filet med bacon var ikke det dummeste å få servert =D

Ellers skal dagen min gå til å få fixa litt på kongen (stramme opp hjullageret for ørtende gang..) ..og så blir jeg å ta meg en lengre tur – et eller annet sted.
Som vanlig blir det lite aktivitet på meg her inne, når jeg er ute å surrer slik – både fordi jeg ikke vil bruke “reisetida” til å sitte på nett – men også fordi jeg har jo ikke ubegrensa med GB jeg kan bruke av nett i måneden…
Men – skal i alle fall prøve å få ut ei lita oppdatering hver dag, om hvor jeg befinner meg, hehe =P

Ha en superdupermegafantastico dag da, alle dere flotte folkan <3

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #grilling #grillparty #mat #grillmat #venner #kos #naust #lys #stearinlys

16 kommentarer
    1. Dette så hyggelig ut 🙂 Beklager at jeg har vært en dårlig følger, men nå er jeg så og si tilbake. Har hatt det travelt i det siste ….. Ønsker deg en fin dag <3

    2. due: Ja det var supertrivelig =) Går bra det – er ikke så enormt flink til å følge jeg heller – leser alt – men er ikke flink til å kommentere =D

    3. Så koselig!! men du må jo ikke reise fra nord nå! Dere har jo godværet…..hihih..men god tur! og kos deg masse!! håper på litt oppdatering fra deg underveis…klem til deg!

    4. så koselig å bli invitert med på naustkos da :)) det såg trivelig ut ,ellers vil jeg ønske deg en riktig god tur ut i verden,kanskje du følger solen 🙂

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: ..mye mulig jeg farter videre nordover – og satser på at godværet befinner seg der, hehe =P Takker så mye – og joda – oppdateringer kommer 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg