GÅRSDAGENS KOZ

Hey & hopp og gooood mårra, godt folk..ble ikke store aktiviteten på meg her inne i går..da hele dage gikk med til å pakke ned resten av leiligheta og få kjørt flyttelasset bort til det nye stedet jeg skal bo. Har du ikke fått med deg hvor & hvorfor, kan du lese litt om det HER =)

Men i alle fall..i alt pakke og flyttekaoset i går, fikk jeg jaggu tid til å kose meg bitte-litt også..
Søstersen er jo her sammen med meg og hjelper meg – noe jeg setter utrulig pris på <3 Og i går ettermiddag skulle hun treffe de to yngste barna sine (jente på 18 og gutt på snart 17) etter at skolene var ferdig. Så jeg heiv meg sammen med dem, og så dro vi på Egon og kosa oss i en god time…herlig =D

Kaffe Latte m/hassenøtt til denne tøtta 😉

 

Til ekstra kos, kjøpte jeg litt løkringer, chips og dipp..

 

..mens søstera mi kjøpte gratinert nachos med kyllig-topping..

 

Og så delte vi på alt, og spiste det som finger-mat..såååå koselig <3

Var også på en mini-shoppetur, for å skaffe meg en ny, ekstern harddisk.
Den gamle jeg har på 1 TB er nemlig smekkfull – så da kosta jeg på meg en ny slik, da den er på salg denne uka, til 379,- =D

 

Ha en nydeligvakker dag, alle sammen..her er det kaffe – frokos – kaffe..og så skal jeg begynne å vaske litt her i gammelleiligheta..og i mårra leverer jeg nøklene…wiiiih =D

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #onsdag #ukedag #midtuke #kosestund #mat #fingermat #kaffe #kaffelatte #familie #kvalitetstid #pause #flytte

16 kommentarer
    1. Mmmm ja og jeg som ikke har spist ennå ,så veldig digg ut . Ta gjerne en titt på dagens innlegg
      Jeg klarte det . Ha en flott dag.
      Fra Sissel

    2. Så godt du har litt hjelp! og det er viktig å ta pause og kose seg litt også….Blir deilig når dette er over, og du er ferdig….Ha en god ny dag!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja jeg er veldig takknemlig for den hjelpa – og at jeg også fikk muligheta til å ta en skikkelig kosepause midt inni alt =) Oh ja..gleder meg til jeg er ferdig flytta =) Takker – og det samme til deg =D

    4. Så kost at du har kosa deg, Egon har god mat, liker å spise der jeg. Og løkringene er sprø der….mmmm og gratulerer med mer lagring 🙂 kos deg med vask og puss….fin dag.

    5. frodith: Ja det var helt knallers måltid det der =) Og regner med det blir bra når jeg er ferdig flytta..for JA..forandring fryder…ofte..hehe =P

    6. HeidiElise: Ja det er kjempekoselig å kunne gjøre sånt =) Og ja – det var veldig godt 😉 Takker – og en fin dag til deg også =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg