FROKOST MED KJENT UTSIKT

Good mårra, folkens..her er ei lita oppdatering fra meg.

Fikk jo pakka alt som skal på lagring i går, og stappa det både bak i kassa på kongen, og inni bak seteryggene.. Stakkaren følte seg nok mishandla, der jeg dytta & stabla, og hoppa & skjentes bare værre for å få plass til alt..og i tillegg pessregna det hele tida, og vinden ville absolutt stikke av med presenningen.

Men – ferdig ble jeg – og var hos søstersen & co rundt klokka ti i går kveld..og var så søkke heldig at svigerbroren min lessa alt av kassen og i garasjen..så i dag er det bare for meg å finstable alt dit det skal i dag 🙂

Og nå sitter jeg ute på verandaen og koser meg med en nydelig og velkjent utsikt <3

Lengst til venstre – nesten ute av synet – er Andøya..og til høyre er Senja 🙂

 

Senja nå til venstre – og Dyrøya til høyre 😉

 

Og tenk..nå er Dyrøya til venstre og “innlandet” med bl.a Kastneshamn til høyre 🙂

 

Og nyter mårrakaffe og en deilig frokost =D

 

Håper du koser deg der du er <3

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #helg #lørdag #utsikt #hav #fjell #hjemmepåøya #kafffe #frokost

10 kommentarer
    1. Så godt du har fått unna noe..men du må vel vaske ut og pakke resten..men det verste er kanskje unnagjort? Du må ha en riktig god dag, og godt å høre at du fikk hjelp! klem

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Jada, nå er det verste gjort..og det jeg har igjen, er stort sett ferdig pakka det også 🙂 Og leiligheta var vaska ned i sommer, så nå er det bare komfyr, kjøleskap og dusjkabinett som trenger skikkelig rengjøring 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg