HAR LITT DÅRLIG SAMVITTIGHET – MEN..

Ja for jeg har det – litt dårlig samvittighet overfor alle dere flotte blogg-venner som jeg følger her. For jeg har så lyst å skrive og kommentere på alt – men jeg merker det at når jeg er på disse turene mine, blir det alt for mye styr å skulle konsentrere seg om bloggen..tar liksom litt av gleden fra turen å skulle stoppe opp i det man gjør, for å lage innlegg og kommentere.. Litt blir det jo – men har egentlig hverken tid, strøm eller nok GB tilgjengelig til å henge på nettet i tid og utide..
Og når jeg kommer hjem, er det så innmari mange innlegg å gå igjennom, at jeg mister nesten tellinga..selv om jeg faktisk prøver å lese noen innimellom på turene.

Derfor har jeg valgt å lese alt av innlegg for å få et inntrykk av hvordan dere har hatt det..med maling, baking, fisking, hytteturer, salgsboder, dråpebilder, matbilder, husbilder, hobbybilder, feriebilder, hytteturer, avslørte hemligheter, sorg og glede..ja som sagt – jeg har lest alle – selv om jeg ikke har kommentert.
Og starter på ny frisk fra i dag.

Og slik blir det nok i fremtiden også..når jeg er borte – for det kan være ett døgn – og det kan være ei uke – så blir det nok rimelig stille fra meg..men jeg følger med på ferden deres, selv om jeg ikke kommenterer så mye..og så tar jeg det igjen når jeg kommer hjem igjen..det love æ =D

Legger ved et lite dråpebilde jeg fanga på turen –  dog absolutt ikke mitt fineste, men-men..hehe 😉

Og så skal jeg hive meg til med litt annet blogg-arbeid 😉

Ha en nydelig mandag og ei riktig god, ny uke <3

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #samvittighet #blogging #valg #foto #bilde #dråper 

20 kommentarer
    1. Hei hei og god morgen 🙂
      Det blir sånn etterhvert har jeg merket. Følger fler og fler og da blir det vanskelig å kommentere alle man leser 🙂
      Likte bildet godt. Dråper er alltid fine.
      Ha en fin dag i dag 🙂

    2. Flott bildet! og du må ikke føle at du MÅ lese, og MÅ lage innlegg! Det skal være en koselig ting man har lyst til å gjøre…..så når du er på tur..så vær på tur..og ikke tenk blogg…Da blir det som du sier..bare stress og mas, og ikke noe hyggelig…nei..jeg forstår ihvertfall veldig godt…og det tror jeg ALLE gjør…Ha en god ny dag!

    3. Hvis man gjør bloggen til noe stressete arbeid, så blir det ikke koselig. I alle fall ikke for deg selv.
      Jeg hadde det sånn selv for en stund siden. Nå har jeg kapitulert. Jeg har en trøblete helse, og bare MÅ ta pauser. Er innom og kikker litt, får med meg noe av oppdateringene. Leser gjerne mange blogger, uten å kommentere. Og kommenterer innimellom, når jeg føler at jeg orker, eller har veldig lyst å si noe 🙂
      Synes jo det er kjekt å følge med selv om jeg ikke kommenterer så mye. Og så får jeg perioder hvor jeg har litt mer energi, og da kommenterer jeg på alt 🙂 Så det er veldig opp og ned.
      Gjør sånn som du føler for kjære du. Ikke slit deg ut, for det er ingen tjent med.
      Kos deg med det som er der og da <3

    4. Herlig dråpebilde 🙂 Jeg tenker at når man er på tur, skal man kose seg. Eventuelt legge ut ting på egen blogg. Hvis jeg er på tur, ELLER har det travelt på jobb, så legger jeg ut innlegg, men svarer ikke på kommentarer. Jeg leser dem så klart. Men om jeg får 20 kommentarer så blir det for mye å svare på i tilegg til å være hos andre på besøk. Jeg prioriterer noen ganger heller å besøke andre på deres blogg da. Når jeg kommer tilbake fra tur, så begynner jeg på dagens innlegg fra folk, ikke dager tilbake…Det går ikke…Skal ikke være SLITSOMT liksom 🙂

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk for det =) Og helt enig – dette skal være kos – ikke en jobb =) Takk for det, og en riktig fin dag videre til deg =)

    6. stavangerinmyheart: Ja “heldigvis”..hehe..hvis ikke, trur jeg at jeg hadde stussa litt.. Jeg er i alle fall ikke skapt for å være “proff-blogger” som aldri viker en tomme fra blogginga, hehe 😉

    7. Eva: Er sååå enig – blir nok å miste interessen raskt, dersom jeg føler at dette skal være “tvangsarbeid” =) Takker for trivelig tilbakemelding <3

    8. frodith: Takk så mye for det =) ..ja for nemmelig..det er jo akkurat det som er – det blir raskt så alt for mye å gape over, for man følger jo ganske mange – og flere blir det..og da blir kosen helt borte om all tid skal gå med til å kommentere og svare..SÅ glad i å skrive er jeg ikke, hehe =P

    9. Skjønner deg veldig godt jeg, kan bli mye skriving med egne innlegg og kommentarer.. Man gjør det man har tid og overskudd til.. og det varierer jo :)) Jeg leser også mange flere innlegg enn jeg kommenterer… Klem til deg <3 Vakkert dråpebilde syns jeg...

    10. annebe: Godt å høre =) For ja – det kan bli veldig mye..for det er jo ikke bare et par-tre stykker man følger, heller =) Takker for det =) Klemz <3

    11. synes du skal kose deg på dine turer eg og ikke tenke på våre innlegg,lese dei som kommer etter dine turer kan du gjøre det er nok det :)) noen har mange innlegg hver dag,jeg også og da skal det godt gjørast å skulle komentere på alle sammen :))

    12. Det er helt greit veit du, snupp! Du må kose deg når du er på tur….. jeg blir sånn jeg også, og sånn må det bare være! Vi er jo ikke hel-digitaliserte der vi vandrer på stier og i skauer, hihi…. kos deg og nyt! Klemmer <3

    13. fruensvilje: Jo takk – jeg vil jo helst gjøre det..så må jeg bare lære meg å ikke ha dårlig samvittighet for dere =) ..for det blir sabla mye hvis man skal henge med på alt.. =)

    14. Margrethe: Jo takk for det – det er nemlig ikke noe kos å kjenne på det stresset at man MÅ være aktiv..og som du sier – det er jo slettes ikke alle steder man har mulighet, enten man vil eller ikke,hehe =P Klemz <3

    15. Hei!
      Ikke ha dårlig samvittighet 🙂
      Ikke la stresset ta deg ang blogg-innlegg og oppdateringer…………………… de du ikke rekker lese eller kommentere…………….. de kan du ta en annen gang………….Du må ta det i DITT tempo 🙂
      Det er mye jeg ikke rekker………… men henter meg inn sånn av og til………….. og noen leser jeg uten å kommentere……………..
      Ønsker deg en god tirsdag!!!
      klem

    16. Etdiktomdagen: Heisann du =) Takker for de ordene – for jeg har kjent på at det er ikke noe kose-stress å skulle få med seg alt – da får heller noe være.. En riktig god tirsdag til deg også = Klemz <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg