EI LITA OPPDATERING

Heysann godt folk..tenkte jeg skulle komme med ei lita oppdatering om hva som skjer her i dette kaotiske livet mitt, hehe =)

Mamsen ligg enda på sykehuset. Verdiene var enda veldig høye, så betennelsen herjer i kroppen på henne – og nå mistenker de lungebetennelse.
Skrekkelig lite kos det, da – men det er jo ikke annet å gjøre enn å vente og se det an.

Selv er jeg en god del bedre. Ryggen har oppført seg så bra i dag, at jeg valgte å sette meg bak rattet og kjøre meg en tur. 
Endte opp hos ei god, gammel venninne – har kjent henne i snart 40 år – og hadde en fantastisk ettermiddag og tidlig kveld sammen med henne.

Først litt kaffe og skravvel..

Deretter dro vi ut en liten tur, for å lufte og mate denne flotte kar´n før eieren (svigersønnen) kom fra jobb =)

Så var vi innom butikken, hvor tøtta kjøpte med litt kaffe-kos..både sunt & usunt 😉

Og så fortsatte kaffedrikkinga og skravling & latter ei god stund..med små avbrudd av denne primadonnaen som krevde litt oppmerksomhet, hehe =D

Og nå er jeg hjemme igjen, og sitter å sløver og skal prøve å få i meg litt mat før jeg tar tidlig kveld..har sovet veldig dårlig de to siste nettene pga.ryggen, så nå satser jeg på at natta som kommer, blir god =)

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #fredag #oppdatering #familie #sykdom #mamma #sykehus #sliten #frustrasjon #venner #vennskap #venninner #besøk kaffe #kaffebesøk #skravlestund #dyr #hund #katt

6 kommentarer
    1. solliv: Takk for det..huff nei..det er skummelt når eldre mennesker blir sånn syk – men vi kan jo ikke gjøre annet enn å håpe – og krysse fingrene. Klem <3

    2. Så trist å høre om mor..men godt å høre at ryggen din er bedre….ikke gjør for mye nå da..så du blir verre igjen..høres ut som en fornuftig og god dag…du må ha en god helg!! klem

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det er ikke noe hyggelig, akkurat..men heldigvis blir hun tatt godt vare på =) Takker..nei jeg skal prøve å ta det med ro, for det er så kjipent når ryggen blir sånn.. Og dagen i går var god, den =) Takker – og en riktig god helg til deg også =D

    4. koselig med et slikt besøk da 🙂 og godt med både usundt og sundt på kaffebordet :)) trist med din mor,men det er som du sier,lite en kan gjøre ved det annet enn å se hvordan det går.God bedring fortsatt da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg