BLIR LITT STILT EI STUND..

..heisann i kvelden, godt folk..jeg vil bare gjøre dere oppmerksom på at det blir litt ekstra stilt på meg ei stund fremover nå. Det er så mye som skjer på én gang her, at jøsses..

En ting er nå den daglige kampen min for å få kroppen til å akseptere næringa jeg prøver å få i den, samt de daglige smertene som sitter i ryggen – de som jeg er vant med, og egentlig ignorerer fordi jeg fungerer fint med dem..men i går kveld begynte den dusteryggen å streike skikkelig – uvisst av hvilken grunn.
Hele venstre siden er et eneste kaos, og jeg har det best når jeg står oppreist eller går – men det liker ikke kneet i lengden..og jeg har da store problemer med å sitte og ligge..så natta var ikke særlig god.
I tillegg er jeg fri for medisin, fordi jeg av og til må ta en ekstra dose – og får ikke ny på enda godt over ei uke..
Og – det som er det verste av alt – så fikk vi vite i dag at mamsen har fått en infeksjon etter operasjonen og ligger enda på sykehuset, nå med feber i tillegg til alt det andre.

Så jeg velger å bruke energien min på kropp, helse og familie noen dager fremover. Blir nok å stikke innom og lese litt innlegg i ny og ne, men tror det blir minimalt med kommentering, samt egne innlegg utover Dagens Bilde..

Legger ved et lite glimt av årets siste blåklokker..selv så skjøre som de er – er de jammen standhaftige som bare det 🙂

Ha en flottersfin kveld alle sammen <3

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #sykdom #helse #betennelse #infeksjon #feber #familie

18 kommentarer

Siste innlegg