SÅNN VAR DET..uke #32

..joda..da var sannelig enda ei uke forsvunnet ut i intet, og jeg er superklar for å gjyve løs på ei ny. Det har vært både opp- og nedturer..som det vel egentlig bør være, for å holde “balansen” i orden 😉
Her følger ei oppsummering av uka som gikk..og som vanlig er det lagt inn linker i overskriftene, der jeg har blogga om hendelsene.. =)

UKAS HØYDEPUNKT: Oooh..det var en ikke planlagt – men du verden så herlig – fjelltur jeg var på =D

UKAS NEDTUR: Det må nesten være at kroppen streika så totalt etter jobbinga på tirsdag..

UKAS UTFORDRING: Må jo innrømme – dessverre – at denne uka har gått med til å ha fokus på kroppen – og det har faktisk vært ei utfordring – fra å få knødd meg til å sette B12 som jeg gjør selv hver 2-3 mnd..til å gjøre de rette tingene for å få ryggen til å fungere igjen. 

UKAS LUKSUS: ..jeg kosta på meg en pakke med kaffe-kapsler til Dolce Gusto-maskinen min..DET er rein luksus for meg, for tida =)

UKAS MEST UFORUTSETTE: Kan ikke si at jeg har hatt noen spesielt store, uforutsette hendelser i uka som gikk.. Må i så fall være at kroppen min – og da spesielt ryggen – har streika så mye..og IKKE kneet, selv hvor kranglevoren det er..

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt #nedtur #utfordring #luksus #uforutsett

6 kommentarer
    1. En ny uke er på vei..og du må ha en god ny uke! håper kroppen er på bedringens vei, og at du får en flott uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg