EN TIL PÅ LISTA

..da kroppen har vært i totalt sløvemodus i dag, i påvente av at ryggen skal komme seg (se tidligere innlegg fra i dag, nederst på sida), fant jeg ut at jeg kunne jo like godt slå to fluer i én smekk – pleie skrotten OG få et nytt punkt på “to-do”lista mi..

(..trur jeg trenger å speede opp dette, skal jeg rekke alt før høsten tar helt overhånd, hehe)

..så i kveld blir det filmkveld her..

Med hjemmelaga pizza & hvitløkdressing..og selvfølgelig melk å drikke =P

 

 

Ooooh – gjett om jeg koser meg nå, hehe =D

 

Her kan du se de andre innleggene mine fra i dag:

FOR ET DØGN..JEG SKYLLER DET VEKK MED VANN
STEINBEDPLANTER
OJ – ER DET ALLEREDE DEN DAGEN IGJEN?

 

Ha en riktig god kveld videre, alle sammen =) 

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #ukedag #onsdag #kveld #kosekveld #filmkveld #pizza #hvitløkdressing #melk #hjemmelaget

12 kommentarer
    1. En deilig kosekveld for deg – og en for meg her! Har vært ute og tatt bilder og traska litt, og nå sitter jeg i sofaen med te og mat og sjokolade….. nyte nyte <3

    2. Så koselig! og lurt..kose seg litt når man ikke er helt i slaget..Herlig! Ha en god natt også!

    3. annebe: Hehe..ja det var ganske genialt med sånne lister – trur jeg må lage ei høst/vinterliste etter hvert 😉 Og yepp..den ble faktisk veldig god =D

    4. Ja, det er ikke lenge til høsten. Så det kan jo bli travelt 😉 Men utrolig koselig med filmkveld og pizza <3 Man trenger noen sånne dager, hvor man ikke plent på være supereffektiv 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg