OJ – ER DET ALLEREDE DEN DAGEN IGJEN?

OBS! Har du et problem med sprøyter, bør du kanskje hoppe over dette innlegget 😉

I dag har jeg hatt en veldig rolig dag så langt..og faktisk veldig trivelig =D
Ryggen er absolutt ikke helt hundre prosent enda, (du kan lese hva som er problemet HER hvis du vil) så derfor gidder jeg ikke stresse med noe..men fant ut at jeg skulle trø meg en liten runde i området her for å myke litt opp. Ble ikke den store bruken av kamera, akkurat – men fikk nå knipsa noen stykker..
 

Tatt i ei gate over der jeg bor – med utsikt mot Amfi Kanebogen

..joda – det lakker og lir…

 

Hmm..sopp..kanskje derfor høsten starter så tidlig..?

 

Aner ikke navnet – men vakker er den =D

 

På tur tilbake stakk jeg innom butikken for å få litt småtteri, og der traff jeg på ei av eks-svigerinnene mine (gift med eldste bror til min eks.mann).
Er lenge siden sist jeg traff henne – ei kjempetrivelig dama – og vi ble stående å skravle lenge-lenge. Sånt er så koselig =D

Deretter tusla jeg meg hjem og fikk laga meg litt lunsj..og selvfølgelig kaffe 😉

 

Så peip plutselig alarmen på telefonen..tid for ny B12..du verden – er det allerede gått 2 mnd, og tid for påfyll igjen?
Jaja..da var det ikke annet å gjøre, enn å leite frem sprøyte, kanyle og ampulle og hive seg til =P

 

 

Og nå sitter jeg å bare bælmer kaffe og koser meg inne med litt lesing og håndarbeide om hverandre – og håper og tror at både ryggverken og gråværet ute skal si takk for seg i sin nåværende form, og heller vise seg i fra sine beste sider, hehe =D

Ha en fortsatt nydeligvakker dag da, folkens <3

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #onsdag #ukedag #midtuke #spasertur #foto #kaffe #lunsj #b12 #sprøyte #kanyle #kosedag

14 kommentarer
    1. Fint å komme seg litt ut selv om man ikke har de beste dagene(lete tidligere innlegg også), litt sånn her også.. litt ekstra mye plager om dagen..
      Hyggelig å slå av en prat med folk man liker… og maten din så jo både sunn å god ut den :)) Ikke veldig glad i sprøyter, men tåler å se på bilder da..hehe.. Blir nok bra med litt påfyll <3

    2. Her har det vært mørketid og vintermørke og svartemann og alt i dag…Ikke mye likt en sommerdag, men DET regner vi med er ferdig nå og i morgen kommer godværet igjen 🙂 Godt å komme seg på tur uansett .-)

    3. annebe: Ja det er godt for både kropp og sjel å komme seg ut i frisk luft..og det er det egentlig å ha sånne koselige pratestunder også =) Jotakk..prøver i alle fall å være litt sunn 😉 Hehe..det er nå bra det, da..var ikke noe særlig glad i sprøyter før, men det har jo måttet gå seg til, hvis jeg skal klare å få satt de sprøytene selv 😉 Åh ja – regner med i mårra kjenner jeg stor forskjell <3

    4. frodith: Åh du verden – ja skal det være, så skal det..hehe..men du har rett..SELVFØLGELIG kommer godværet i mårra 😉 =) Og ja – å komme seg ut en tur er godt, samma hvordan værforholdene er <3

    5. Atle: Yepp..syns det er enklest å sette i lårmuskelen..risikerer jo å få kink i nakken hvis jeg skal vri meg og få satt en viss anna plass, hehe 😉 =D

    6. Flotte bilder! og sikkert deilig å få fylt opp lagre av B12…Ha en god kveld så skal jeg prøve å “temme” lyn og torden her….herlighet som det buldrer!! Her skulle du ha vært!

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Takker for det =) Ja det gjorde seg virkelig med litt påfyll nå =) ..hehe..ja det var virkelig der jeg skulle vært 😉 En god kveld til deg også – og lykke til med lyn & torden-temminga =D

    8. fruensvilje: Hehe..nei jeg var ikke høy i hatten første gangen..men nå har jeg gjort det i så mange år, at jeg tenker ikke over størrelsen 😉 Men takk-takk =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg