FOR ET DØGN..JEG SKYLLER DET VEKK MED VANN

Først av alt må jeg bare beklage så inderlig mye for at det ikke har vært annet livstegn fra meg det siste døgnet, enn at jeg har svart på kommentarer..og noen få stykker av dere har fått kommentarer fra meg. Jeg må bare innrømme at jeg hadde ikke nubbsjanse til å få lest bloggene i går.

Dagen starta egentlig veldig bra..har jo 10 timer i måneden jeg jobber i tillegg til trygda – og gjorde unna 6 av de i går. Koselig jobbing, med å være ute å stelle i hage – og selvfølgelig litt kaffedrikking & mye skravling 😉 Trodde at kneet mitt var det som skulle lage problemer da jeg dro hjem i går ettermiddag, men nei.

Det første som skjedde, var at da jeg hadde laga meg middag og skulle spise – fikk jeg i meg kun ei halv potet og to knøtt-små kjøttkaker..tilsvarer vel ei vanlig. Da kom den forbaskade “bobla” jeg bruker å få i brystet når jeg spiser..Stopper jeg ikke da, blir jeg som regel kjempe-syk, og har store problemer med å ikke kaste opp. Unngikk akkurat DET i går, da..men flata ut i horisontalen i nesten 2 timer før jeg klarte å fungere normalt igjen.

Og i mellomtida hadde ryggen bestemt seg for å streike – i den grad at jeg bokstavelig talt måtte rulle/ake meg ned i knestående et par ganger, før jeg klarte å dra meg opp i stående stilling. Dermed frista det ikke mye å sitte halvbøyd over laptop´en, hehe =P

Klarte å hangle meg gjennom kvelden, og så glefas i meg medisinen før jeg la meg – men hadde rett og slett for vondt til å ligge, så jeg måtte krype til korset og ta en ekstra dose – som resulterte i (som vanlig) at joda – 90% av smertene blir borte – sammen med søvnen.

Dermed har jeg holdt på å kjede vettet av meg i natt..og når medisinen hadde fått virke såpass at jeg kom meg på beina igjen, tok jeg bl.a å studerte vannet fra kranen..ikke det mest ideelle å bruke mobilen, da..men-men, hehe 🙂

 

 

 

Og nå er jeg lys våken og kroppen er begynt å oppføre seg igjen. Man kan nesten si at jeg skylte vekk det siste døgnet og alle vondt´ene med vann, hehe =P
Så planen videre er å få i meg kaffe..frokost..og mere kaffe..og SÅ skal jeg få gått igjennom litt blogger. Vet jo at det ikke er noe man MÅ..men – jeg er jo sabla nysgjerrig på hva som skjer i livene deres, hehe =D

Ha en riktig nydeligvakker og super onsdag da, folkens..wuhuuuu =D

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #ukedag #midtiuka #onsdag #vondt #smerter #søvnløs #foto #vann #vannbobler 

22 kommentarer
    1. Hei og god morgen!
      Huff da……………….. noe av dette kjenner jeg så veldig godt til………. 🙁 Håper dagen i dag blir mye bedre og at ryggen ikke trøbler så veldig etter hvert.
      God bedring!!!

    2. Rennende vann er vanskelig å fotografere og jeg synes jo det er veldig moro med det enkle når det blir bra og det ble jo bildene av vannet i bøtta. Moro med mobil 🙂

    3. Ish..så trist å høre…men BRA du er bedre i dag… Det er noe forbaska dritt at man ikke kan gjøre noe uten å bli straffa…Men vi lærer oss jo å leve med denne kroppen vi har fått tildelt..og må prøve å gjøre det beste ut av det..DET er du flink til! Håper dagen i dag blir bedre, og ønsker deg en riktig god ny dag!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja du kan så si..for det føles nærmest som en straff når man tross alt prøver å få til noe positivt. Meeen..som du sier – man lærer seg å leve med kroppen – og jeg har jo slitt med dette siden jeg var unge – selv om det er blitt verre med årene. Og helt sant – man må jo bare gjøre det beste ut av det – det er jo ingen ting som blir bedre av å falle i grus og synes synd på seg selv =D Du skal ha mange slags takk for det – og ja – satser virkelig på at dagen i dag blir myyye bedre =) En riktig god dag videre til deg =D

    5. HeidiElise: Nei det er sant..men satser på at det blir bedre i dag, ja =) Tusen takk for det, og en riktig god dag til deg også =D

    6. Marianne: Ja det er jo ikke en ønske-situasjon, da..meeeen..mye godt humør og enda mere kaffe, så går det så greit, så..hehe =D Takker så mye for det =D

    7. Huff. Ryggproblemer og manglende søvn er en utfordring.
      Men det er noe med det der om aldri så galt… Du fikk noen kule bilder ut av det i det minste. 😉
      Ønsker deg masse god bedring og en fin dag!
      Her strømmer regnet ned. Kos å høre på. :)))

    8. Anonym: Ja det er ikke det kjekkeste jeg veit..meeen..det går seg til 😉 Og joda – litt greit når man får noe produktivt ut av “galskapen” =P Tusen takk for det =) Ja det er veldig koselig med regn-lyder..så lenge det ikke er dag etter dag etter.. 😉 En fortsatt fin dag til deg =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg