TAKK & GO´NATT MED ET NYTT PUNKT PÅ LISTA

Yepp..har “moillkosa” meg i godværet i hele dag, jeg..og nå i kveldingen fant jeg ut at det ER jo lørdag..og det ER jo fremdeles godt og varmt ute..så jeg tok med en sjokolade som var ny-innkjøpt for helga, rota frem ei mini-flaske med litt sprudlevann jeg hadde liggende i kjøleskapet..og fant jaggu litt (avdanka) potetgull i skapet også..og marsjerte på utsida, med før nevnte godsaker, pluss boka mi..tente lys, klaska litt musikk på ørene – og har bare nytt helgefreden til fulle.

..ikke ofte jeg drikker sånn her sprudlende saker – men hadde fått et par små-flasker her for ei tid tilbake, og da er det jo like godt å teste ut den ene 😉

Ble sittende ganske lenge ute – og til slutt ble det småkjølig..men heldigvis har jeg strikka meg både lester og pledd, så jeg lir ingen nød =P

..og der kommer tåka sigende igjen..vakker på sin måte =D

 

Dermed har jeg klart å få enda et kryss på “to-do” lista mi. Hva den går ut på, kan du se HER 😉


 

Har du ikke fått med deg de andre innleggene mine i dag, finner du de her:
ÅH SÅ IVRIG
TROLLHOLVATNET og MINI-VENNINNEBESØK

 

Og med det sier jeg takk og go´natt..og sove så godt, alle sammen – når den tid kommer =D

 

#blogg #hverdagsblogg #lørdag #helg #kos #helgekos #bok #lys #vin #musserende #sjokolade #potetgull #snop #musikk #solnedgang #tåke #sommerkveld 

16 kommentarer
    1. Det så jo veldig hyggelig ut :)) Ble flotte bilder også.. Har litt igjen på lista di da… min er fullført nå..hehe… Mye kos du har igjen også :)) God natt <3

    2. annebe: Ja det ble riktig så kos der ute i det siste solgløttet =) Og takk for det =D Ja du har jo vært veldig så flink med din liste – mens jeg har vel vært litt i treigeste laget 😉 Meeen – da har jeg jo litt å se frem til, da..hehe 😉 Natti-natt nå da <3

    3. Så kos innlegg med flotte bilder. To-do-lista var en jeg kunne brukt også, bortsett ifra bærplukketur. Etter turen i fjor høst, skal jeg ikke på tur i skogen annet enn om vinteren. 😀 😀 😀
      Ha en god natt og en flott morgendag! :)))
      Og siden jeg visst er anonym om dagen får jeg undertegne med Ei_heks 🙂

    4. Anonym: Takker for det 🙂 Hehe..ja lista er litt kos, å ha litt ekstra å glede seg til..og jeg flyr joi skauen til alle årstider – så nå gleder jeg meg skikkelig til bæra blir skikkelig moden 🙂 Takker..natta var god, den..og dagen er flott så langt 😉 (er forresten også plaga med kommenarfeltene..må fylle inn navn og alt hver gang..litt frustrerende, da..)

    5. Etdiktomdagen: Hehe..joda, sprudlevann er godt det..selv om jeg foretrekker uten bobler 😉 Men ja, jeg hadde en kjempekoselig stund for meg selv der ute 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg