NYTT FORSØK og HUMP I VEIEN

Yepp..da er jeg klar til å et nytt forsøk på å få en flottersfin dag 🙂 Ble jo seriøst bare tull av gårsdagens..rett og slett en drittdag..

Meeen…ny dag, nye muligheter – og jeg nekter å ligge å rulle i bunnen av bakken så alt for lenge 😉

I stedet for å legge meg etter at jeg hadde postet innlegget i går kveld, manna jeg meg opp og tok meg en luftetur ut. Og denne gangen traska jeg opp på Gangsåstoppen, en liten “hump” i veien rett oppfor der jeg bor. Gikk for å prøve å svette ut litt frustrasjon, og brukte 48 minutter fra jeg gikk hjemmefra, til jeg sto på trappa mi igjen..inkludert fotograferinga 😉

 

Starten på oppstigningen til toppen 🙂

 

Og oppover går det, langs godt opptråkka vei..

 

Første utkikkspunkt over byen min 🙂

 

..snaaart på toppen :))

 

OPPE!! 

 

Nydelig utsikt over byen <3

 

 

Og ikke så værst andre veien heller, hehe 😉

 

Gadd ikke engang å ta pustepause, før jeg marsja meg ned igjen..og klarte jaggu å bli litt svett, ja..så gjett om det var deilig med en god dusj etterpå 🙂 Og enda mer deilig var at jeg krøp rimelig fornøyd til sengs i natt, med humøret mange hakk bedre =D

Ha en nydeligvakker dag da, alle sammen..og kos dere masse-masse <3 Her skal jeg trille & tralle (eller trolle?) litt, hehe..og etter hvert få lest meg opp på bloggen og svart på litt kommentarer 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #onsdag #goddag #gårsdagen #tur #fottur #friskluft #tempo #svett #kveld #senkveld #topp #gangsåstoppen #harstad

15 kommentarer
    1. Så nydelig utsikt! Det var nok godt ja…deilig å bare gå og gå, og gå..Håper dagen i dag blir myyyye bedre! klem fra meg! nydelige bilder!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det er flott utsikt derifra – selv om det ikke er så høyt =) Og ja – av og til er det å gå, eneste løsninga for meg i alle fall 😉 Og så langt har dagen vært veeeldig bra i forhold =) Takker <3

    3. Det er alltid godt med en kveldstur! Så godt å ha slikt terreng rett utenfor huset. Fine bilder og en flott utsikt! 🙂

    4. Hverdagenformeg: Visst er det godt 🙂 Og ja, jeg føler meg kjempeheldig som kan (nesten) gå ut av stuedøra og rett i skauen 🙂 Takk så mye for det 🙂

    5. det sies att en tur i naturen bedrer humøret 🙂 så du gjorde et fornuftigt valg i går kveld,vakker utsikt fra turen din :)) håer dagen i dag ble fin

    6. fruensvilje: Ja det er jammen ta meg sant..naturen er medisin =) Og ja, ingen ting i veien med utsikten, hehe =) Jotakk..dagen min har vært helt super, den =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg