MIN SOMMER-TO-DO LISTE

Må bare si at jeg ble så innmari inspirert av annebe, ei kjempetrivelig tøtta jeg har blitt kjent med her inne. Hun har laget seg en “to-do liste” for sommeren, som er lagt opp til et nivå som passer helsa og muligheten for å kunne få gjort alle tingene.. 
Jeg syns det var så genialt!!..for jeg har jo gått og “små-surka” for meg selv, over alt jeg ikke får gjort denne sommeren, fordi både økonomien og kneet streika. Men seriøst – det skal da ikke hindre en i å kose rævva av seg, selv om man ikke får gjort de helt enorme tingene.

De små gledene i hverdagen er kjempeviktig – og det er haugevis av ting jeg kan gjøre for å kose meg litt ekstra her hjemme.
.


 

Så her er da min SOMMER-TO-DO LISTE ..som gjelder fra NÅH!!!! <3 

  1. Dra på fisketur
  2. Ta en kaffe-skravle-stund med bestevennen min, når han kommer hjem fra havet
  3. Gå på kino
  4. Tenne lys, høre på musikk og drikke hvitvin en kveld, ute på “plattingen” min
  5. Dra på picknick
  6. Spise soft-is med BÅDE sitron-og salt lakris 🙂
  7. Ta en koselig bær-plukke-tur med nistepakke i sekken
  8. Spise frokost i fjæra
  9. Ha en pizza & film-kveld
  10. Gå på café med søstera mi

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #fredag #helg #sommer #liste #todo #målsetting #nyt #nytlivet #gleder #smågleder

12 kommentarer
    1. Moro å se lista de og veldig gøy du ble inspirert av meg :))) Mye fin kos som er gjennomførbar ser det ut til..Tror vi må plukke litt bær også…og så blir det kanskje en softis til..hehe..

    2. annebe: Ja jeg tror nok jeg skal få gjort alt på den lista, før sommeren tar beina på nakken og forsvinner 🙂 Å plukke bær, er jo sååå koselig..hører liksom med til seinsommeren der =D Hehe..ja en ekstra soft-is tror jeg nok man har “lov” å ta 😉

    3. Supre ting å gjøre. Det er som du sier, man blir så glad som man selv vil. Det trenger ikke være store greiene, før man kan bli veldig så glad. Og bare en selv som bestemmer det 🙂 Herlig liste med mye fin <3Klemmer <3

    4. Ja jeg fikk lyst å lage sånn jeg også…men akk…tørr ikke love meg selv noen ting…hihih..Flotte enkle ting…lykke til!! ha en god god kveld!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja satsa på de helt enkle, små tingene – for de er det størst sjanse for at jeg faktisk får gjennomført. Gøy med sånn liste, i alle fall =) Takk-takk…og en god kveld til deg også =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg