BLIR JEG LYKKELIG NÅ..?

Det sies jo at det bringer lykke å finne firkløver..så da lurer jeg på hva som venter meg nå? For i går fant jeg en firkløver og en femkløver “hånd i hånd”

 

 


 

Meeen..jeg vet nå sannelig ikke.. Jeg finner firkløvere til stadighet..og har kommet over både 5 og 6-kløvere også..men med hånda på hjertet, de firkløverne som har gjort meg mest lykkelig, er de jeg har funnet på butikken 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #lørdag #helg #natur #kløver #firkløver #femkløver #sjokolade

10 kommentarer
    1. stavangerinmyheart: Takker, hehe =) Det er kun de siste 2-3 årene at jeg har begynt å finne de – og nå finner jeg dem over alt =) Åh ja..de i butikken gir definitivt lykkefølelse 😉

    2. frodith: Jepp..er i allefall de som har gitt meg mest lykke hittil 😉 ..men tja – hvem vet – kanskje jeg blir supermegalykkelig fremover nå =P

    3. Hihihih..ja den i butikken er best! og mest til å stole på….Gøy å finne da..hender jeg går å ser etter en firkløver..er litt fascinerende med alt som er annerledes syns jeg! ha en god og lykkelig kveld!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Yepp..helt enig, der..hehe 😉 Men joda – det er jo moro å finne de =) Takk for det, og det samme til deg =)

    5. annebe: ..ja det er gøy å finne de..og særlig når det blir sånn som nå, med en “følgesvenn” =) ..men heeelt enig – mest lykke å hente fra den siste der, ja..hehe =P

    6. Hihi – ja nå skjer det nok noe stort….. så spennende da! Eller – vel Freia-utgaven er kanskje den beste å satse på! Det er lykke, det…. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg