5 km I SLOW MOTION

Yess..det var faktisk så mye opphold tidligere i dag, at jeg fant ut at jeg skulle snike meg til litt frisk luft, uten å måtte være iført svømmeføtter og redningsvest..
Er absolutt ikke noe glad i å gå på asfalt, så jeg endte opp med å kjøre til Folkeparken og ta meg en runde der. Har skrevet litt om den før – det er et lokalt turområde som er lagt til rette for både sommer og vinteraktiviteter. Det er mange forskjellige løyper man kan velge å gå, med ulike lengder – og en del av de passer godt for folk både i rullestol og med barnevogn. 

Løypa jeg gikk i dag, er ca.5 km..og jeg klarte jaggu å tusle i så bedagelig tempo, at jeg brukte godt og vél én time rundt..snakk om Slow Motion, ja..hehe =P
Men det var sykt godt å bare surre rundt og snøse inn den friske lufta – og her er et lite knippe bilder jeg fikk tatt underveis 😉

Kongen på parkeringsplassen der man starter å gå..ikke mange sjelene som hadde funnet veien opp dit da jeg var der =)

Valgte å følge en av de smale stiene i dag..

Veldig kupert og flott..her brukte jeg å kjøre intervall-treninga da jeg var som mest aktiv med jogginga 😉

Mange av løypene krysser hverandre, og her er jeg inne på en av de bredere stiene/veiene – som det er godt mulig for de fleste å ta seg frem på =)

Taket til en av de mange gapahukene som er i Folkeparken…ser du det? 😉

Og så ble det et noen stykker med nesa nede på bakkenivå, hehe 😉

 

 


 

Som sagt – en fantastisk deilig tur..men – liiiitt negativt ble det, da det viser seg at kneet streika i dag også..enda det ikke er SÅ bratte bakker å gå ned.
Er vel ikke annet å gjøre enn å krype til korset..eeeh..legen..FNYS!!

Men den tid – den sorg =D Ha en nydeligvakker ettermiddag og kveld, alle dåkker flotte folkan der ute <3

 

#blogg #hverdagsblogg #turblogg #friluftsliv #foto #naturfoto #natur #fottur #turområde #folkeparken #harstad 

14 kommentarer
    1. Flotte bilder! og så kjedelig at du sliter med kneet..mitt kommer og går..skulle operert menisken for andre gang..men utsatte da jeg klarer meg jo i det daglige..og den gang hadde jeg problemer med skuldre, og ville ikke kunne gå med krykker..men du som er så glad i natur og tur…må nok få gjort noe med knærne ja…Kjedelig når de skal stoppe deg!!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk for det =) Ja det er litt kjipent. Vet faktisk ikke hva jeg skal ta meg til, om jeg blir “nekta” å være så mye ute i naturen som jeg har behov for..så jeg har bestilt meg legetime – så får man ta det derifra =)

    3. Ser veldig fint ut der… deilig å gå rolig å ta litt bilder..håper det bedrer seg med kneet da.. du liker jo å være på tur… <3

    4. annebe: Ja det er veldig flott – og såpass stort at man blir liksom ikke lei med det første heller =) Takker..krysser fingrene for det, ja..vet liksom ikke helt hva jeg skal ta med til ellers, hehe =) <3

    5. Jeg har hørt at av og til er det greit og gjøre ting veeeeeldig sakte. Nyte tilværelsen og det man har rundt seg. Det så ut som en koselig tur 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg