FROKOST TIL LUNSJ & BURSDAG PÅ FACEBOOK

Tok si tid før jeg kom meg opp av senga i dag..mye fordi jeg ble liggende å lese da jeg våkna..har ei bok som er kun “senge-lektyre”, og når jeg sovner av med boka i hånda – ja da må jeg nesten lese litt om mårran også, for å få med meg deg jeg sovnet fra..hehe =)

Dermed ble det en veeeldig sen frokost på meg..sånn egentlig lunsj.
Liker å gjøre det litt trivelig rund meg når jeg skal spise, og i går kjøpte jeg faktisk en bukett med bursdagsblomster til meg selv.


 

De hadde dem jo i sååå mange farger – men endte opp med rosa – enda jeg egentlig ikke er en rosa person..hmm..hehe =)
Men fin var de jo, da <3


 

Og nå har jeg sittet å skulle gå gjennom alle hilsningene på fjæsboka – men du verden – det var ikke det enkleste. For det triller jo inn nye hele tiden..så nå trur jeg kanskje det lureste er å vente til i kveld med å sjekke resten – så jeg ikke er ufin og glemmer noen.. 
Men det er koselig med bursdag på FB, da..man får følelsen av å ha verdens største bursdagsselskap..

 

..enda man vet at over 3/4 av de hilsningene man får, er kun fordi FB minner dem på om det, hehe =P


 

 

#blogg #hverdagsblogg #helg #søndag #frokost #lunsj #knekkebrød #kaffe #bursdag #hilsninger #facebook #koselig 

16 kommentarer
    1. Åh, har du bursdag. Hadde jeg bare visst det, så hadde du hatt bursdag på blogg også!! 🙂 Men jeg har deg ikke i “papirene mine”, så jeg har ikke fått snoket opp bursdagen din. Men gratulerer så masse her også <3 GRATULERER herlige Zoetic, og kos deg på bursdagen din <3 klemmer i fleng <3

    2. Gratulerer så mye med dagen fine du :)) Greit å få med seg innholdet i boka en leser..hehe.. Veldig koselig på bordet med fine blomster og god mat… Kos deg med kvelden også <3 Hurra for deg...

    3. Gratulerer så mye med dagen din!! Ja det var lurt å ligge litt lengre, og kose seg..du kan jo gjøre ALT du vil på dagen din…hihih Håper dagen har vært fin!! Ha en god kveld! Stor bursdagklem fra meg!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk for det =) ..yepp..kjekt å kunne gjøre som man vil – og det var deilig å ligge lenge, hehe 😉 Og jo takk, har hatt en fin dag, jeg =) En riktig god kveld til deg også..og takker så mye =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg