TIDLIG MÅRRA

Ca.6 på mårran, og her ligger jeg..på sofa hos søstersen.. Lys våken! Har hatt meg et par timers søvn fra jeg la meg og til nå..men hodet vil bare rett og slett ikke hvile.
Jeg og guttungen skal kjøre til Narvik i dag..men det blir nå enda ei stund til.
Så da ligger jeg her da, og glor i taket..og tenkte at jeg kunne vise dere noen få bilder som jeg har tatt her det siste døgnet 😉

Seee hva jeg fikk hos ene tantepia mi..hun som er gravid..nwaaaaah <3

 

Utsikt mot huset der søstera mi bor..inni skauen, litt til venstre for det røde, store bygget dere ser. Det bygget er forresten en nedlagt skole med internat..

 

…bare et glimt fra veien, ned mot fjæra 🙂

 

Litt av hagen etter mamsen..søstera mi gjør en god jobb med å ta vare på den 🙂

 

Koselig velkomstparti ved skogskjegg-hekken 🙂

 

Jupp-jupp..dett vart dett for nå..så GOOOD MÅRRA folkens..trur det er på tide med mårrakaffe her, hehe 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #mårra #morgen #tidlig #fredag #helg #søvnløs #bilder #foto #gave #koselig #natur #hage #årbostad

6 kommentarer
    1. Kjedelig å ligge våken når alle andre sover….hihi..jeg koser meg med alenetid på morran..det er deilig…Dere må ha god tur videre!!! klem fra meg!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Liker også mårrastundene..meeen ikke fullt så koselig når jeg ligger våken halve natta, og så skal ut og kjøre langt om dagen 😉 Takk for det 🙂 Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg