LITA HILSEN FRA TROMSØ

Heisann-hoppsann..her kommer ei bittelita oppdatering fra dagen i dag 🙂

Har hatt en fantastisk dag sammen med guttungen. Det var grått og regn alle 30 milene oppover til Tromsø..

..så guttungen passa like godt på å sløve litt, siden det ikke var mye å se 😉

 

Da vi kom opp hit, starta vi med å gå på Sweet Heart

 

..en godte-butikk med masse håndlaget sjokolade. Min favoritt her, er med brunost& rømme <3

Deretter gikk vi på kino og så Spiderman


 

..og når jeg er på kino, må jeg ha popcorn


 

og sorte lakrissnorer som jeg knyter knuter på, før jeg spiser de 😉


 

Deretter kjøre vi ut av selve bykjerna, og til et storsenter som ligger der.


 

Traska rundt i flere timer, men det ble som vanlig ikke så mye shopping på meg..endte opp med en ny kopp..and that’s it.

Og nå sitter vi og koser oss med pizza på Dolly Dimple’s før vi kurser oss ned til øya og søstersen 🙂

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tur #kosetur #familietur #bytur #shopping #kino #mat #pizza #dollydimples

10 kommentarer
    1. Dere har jammen fått inn mye på en dag! herlighet..her går de unna…hihih..høres ut som dere koser dere! God tur videre!

    2. suttung: ..veel..det skjer..vi har et sånt forhold der vi egentlig kaller hverandre mye rart..utan at noen av oss bryr oss..som “skitungen min” og “du gale kvinnemenneske” (trengs vel ikke forklaring på hvem som er hvem, hehe )

    3. Du har jo en fin soenn 🙂 Veldig bra at dere har et saapass avslappet forhold. 😀
      Og for en koselig dag. Oensker dere en fin tur tilbake! =)

    4. Sola: Takk for det..det synes jeg også, hihi 😉 Og ja, jeg er veldig glad for at vi er så nære 🙂 Vi hadde absolutt en flott tur 🙂 Takk for det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg