FRODITHS UTFORDRING 1/9

Da har jeg kastet meg på ei ny utfordring, laget av Frodith..ei trivelig tøtta, som finner på masse gøy på bloggen sin.

Denne utfordringen går over 9 dager, og du kan lese mer om det her.

Vi har et nytt stikkord å forholde oss til hver av disse dagene – og jeg starter øverst på lista med:

BLOMSTER

En kunstnerisk vri av bildet ovenfor =)

..joda – tro det eller ei – men jeg har “planta” hos kongen også.
Denne liljekonvallen har vært gaffateipet fast til frontruta i flere måneder, hehe =P

 

#blogg #fotoblogg #utfordring #moro #blomster #sommerblomster #plastblomst #fotokunst

12 kommentarer
    1. Nydelig den øverste der da 🙂 Og liker litt vrier også jeg 🙂 Den konge-blomsten er jo også herlig, heldige kongen 😀 Så moro at du er med 🙂 Det er gøy å finne på litt i sommermåneden 🙂 Og det er greit med sommertemaer 🙂 Takk for omtale <3 koselig <3 klemmer <3

    2. frodith: Takk for det =) ..ja litt lek må til også, da..når man har sjansen 😉 Hehe..takk for det – må jo stelle pent med kar´n 😉 Ja jeg syns det er morsomt med litt lek og utfordringer – og det var mange fine sommertemaer å ta av =) Bare hyggelig det, du..syns du fortjener det, da..med alt det gøye og positive du finner på <3 Klemz <3

    3. Så herlig…liljekonval i bilen..hihih..den lukter ikke så ille ser jeg…så den pynter nok fint opp! Flotte bilder og et herlig bidrag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg