MØKKAKROPP

Veit ikke hva som egentlig skjedde her i dag – jeg mener, jeg var i sååå god form da jeg hadde vært ute på lufteturen min her tidligere idag, og hodet var (så godt som det er mulig) kommet til seg selv…
Men så kom jeg meg hjem, da…fikk laga litt middag – og skulle kose meg med den og litt håndarbeid. Og derifra gikk det til svartens!

I løpet av brøkdelen av et sekund gikk kroppen min fra å være totalt oppegående og rimelig myk & tøyelig, til å være på det stadiet at den nesten ikke vil lystre. Selvfølgelig hadde jeg medisinen på badet – og siden jeg ikke hadde en sjanse i havet å reise meg fra sofa – som er ganske dyp/myk, ble det den vanlige “rulle seg ut av sofa, ned på kne på gulvet og så bruke stuebordet for å heise seg opp”….men jeg regner med jeg var et hysterisk syn da jeg gikk i vinkel bort etter gulvet, i et tempo som ville fått ei skilpadde til å grine.

Jaja..jeg kom med da både til og fra badet, fikk gulpa i meg medisinen og venta han av til jeg kunne røre meg sånn passelig,så jeg kunne begynne å spise den nå ganske så kalde middagen. Og da – hehehe – etter fire munnfuller – kom selvfølgelig den vanlige “matbobla” som gjør at jeg må stoppe umiddelbart å spise, ellers blir jeg liggende strak ut..jaja..da stoppa jeg, da..og som takk, på toppen av det hele, bare for å gjøre alt komplett, begynte det å murre bak ene øyet, som om et migrene-anfall var på tur..

Tja-ja..sånn går nu dagan – og nå har jeg sittet ganske rett opp og ned i sofa i litt over 2 timer og tenkt positive tanker om hvor bra jeg har det – tross alt =)
Og halleluja & hurra for alle smånissan – migrenen skygga banen, og nå er jeg “boblefri”, og ryggen begynner å spille på lag..så WUHUUU..det lønner seg jaggu å være positiv =D

Så takk & godnatt, hilsen et stykk småsliten men happy nordlænning – som er like glad hver gang den jækla møkkakroppen oppfører seg 😉

 

Har du forresten ikke sett de andre innleggene mine fra i dag, finner du de her 🙂

SORTE ORM
NÅR HODET TRENGER LUFT

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #torsdag #kveld #vondt #ryggproblem #ryggsmerter #medisin #sliten #helse

22 kommentarer
    1. Margrethe: ..vel..det er absolutt ikke noe moro mens det står på..men jeg er overlykkelig over at jeg er så heldig at det som regel blir bedre ganske kjapt =) Takk for det =) <3

    2. due: Ja de plagene relatert til hodet, går ofte over i migrene..men i dette tilfellet er var det tre ting migrenen, en skade jeg er født med i ryggen som slo seg vrang og ei bivirkning etter en gastric bypass som gjør seg gjeldene når jeg spiser. Takker..det går heldigvis fint nå, ja =) <3

    3. annebe: ..joda, det er jo ikke mye gøy når det står på..Takk for det..det går heldigvis rimelig kjapt over. Varer vanligvis ikke mer enn noen timer =) Takker..følte meg en smule betenkt også – men mest glad for at jeg klarte å bevege meg, hehe =P Natta <3

    4. Ja alt kommer gjerne på en gang! GODT du fikk stoppet det, og håper du har hatte en god natt! Ønsker deg god bedring og krysser fingre for at du får en god ny dag! klem fra meg!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det er helt typisk..men kanskje like greit å bli ferdig med det, hehe 😉 Takk, natta har vært god, den..og satser på at dagen også blir bra 🙂 Ha en super dag, da <3

    6. Ikke gøy å slite med sånne ting. JEg skjønner at JEG har det veldig bra, med lite vondter og en kropp som er stort sett klar for det meste 🙂 Håper du har det bra i dag 🙂

    7. frodith: Nei gøy er det definitivt ikke – men jeg har hatt ryggplagene hele livet, så man blir vel “vant” med det. Hemmeligheta for mitt vedkommende, er at jeg nekter å la det påvirke hva jeg kan og ikke kan gjøre..ting tar bare av og til litt lengre tid, hehe 😉 Og takk..er helt ok så langt i dag =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg