NÅR HODET TRENGER LUFT

..tja – da må man bare gi det luft, da.. 😉

Jeg starta dagen med å få gjort unna en del nødvendig tull i heimen – som klesvask og støvsuging..og så fikk jeg rydda ut alt fra bilen etter siste turen.

Men SÅ kjente jeg på hodet at her trengs det en seriøs gjennomtrekk mellom øran, så jeg nesten bokstavelig talt slapp alt jeg hadde mellom hendene, galloperte ut i sakte jogg og fikk fyrt i gang kongen..og av sted bar det. Så fant jeg meg en rolig, men litt vindfull plass et stykke utenfor byen.
Gadd ikke koke meg kaffe, en gang..bare veksla mellom å tusle rundt og å sitte nede på bergene og bare nyte stillheta og den friske sjølufta.

Fikk knødd meg til å ta noen få bilder før jeg dro tilbake – ikke all verden – men bedre enn ingen, tenker nå jeg 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Enkelte dager vil ikke hodet være med – da er det seriøst deilig å kunne ta i bruk naturen <3
Snakk om balsam for sjela..

 

Ha en flottersfin kveld videre, alle sammen =D

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #luft #friskluft #utifriskluft #natur #hav #fjæra #berg #vind #sjøluft #stillhet #nyte #sjelefred

12 kommentarer
    1. Kjenner igjen den følelsen…Balsam for sjelen ja..helt riktig..og nå trengte du nok en hel kur! Flotte bilder!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe..ja tror trygt man kan si det måtte en hel kur til..mulig jeg trenger en ny kur igjen, ganske snart 😉 Takk for det =)

    3. Deilig å være ute 🙂 Jeg har vært litt ute i dag jeg også, hjulpet mamma 🙂 Og en del i butikker 🙂 EN fin dag, og hodet er greit med her, men det er ikke alltid sånn 😀

    4. frodith: Ja det er helt fantastisk =) Så koselig, da..sikkert veldig koselig for mammaen din å få litt hjelp =) Det er godt når hodet “henger med” – så får man gjøre det beste ut av de dagene da det ikke vil, hehe 😉 =)

    5. Flotte bilder 🙂 Hvordan får du lagt inn link på den måten? Selv får jeg til bare masse bokstaver, tall og kruseduller hehehe…

    6. due: Takk for det =) Tenker du på å legge inn linken til andre innlegg? Da kopierer du nettadressen til innlegget du vil ha linket til, deretter går du til det nye innlegget ditt, skriver teksten du vil bruke til link og merker den. Deretter går går du opp på siden og trykker på den knappen som ser ut som en liten kjettingbit. Da kommer det opp en boks der du skal lime inn nettadressen du kopierte. Så trykker du på ok – og da skal det fungere =)

    7. Jeg forstår ikke dette helt. Jeg kan å kopiere link, men det er finere med trykk HER (og så ligger linken inni der), eller slik du gjorde, se andre innlegg og linken på den måten. Jeg får til bare sånn tull…. Om du skjønner hva jeg mener…..

    8. due: ..hmm..ta det skritt for skritt..når du har kopiert linken, går du til det innlegget du skal legge ut. Så skriv du den teksten du vil ha..som f.eks HER..eller navnet på innlegget, slik jeg gjorde. Deretter må du bruke du merke den teksten du skal ha linken liggende inni..mens den er merket, skroller du opp til der du kan trykke på knapper for å legge inn bilder o.l. Der trykker du på den knappen som ser ut som en liten kjettingbit..litt til høyre for for den knappen du bruker for å sette inn bilder. Nå skal det komme opp en egen boks med plass til å lime inn den linken du har kopiert. Lim den inn og trykk på ok..da lukker den boksen seg, og linken ligger inni ordet du hadde merket..hvis du fremdeles ikke får det til, kan jeg prøve å lage ei forklaring med screenshots og sende deg på mail i mårra =)

    9. Ja jeg vet den kjettingen og alt dette 🙂 Men det er bare dette å få linken inni et ord hehehe. Jeg skal prøve meg frem. Tusen takk for hjelpen 🙂

    10. due: Ja der er hele hemmeligheten å bruke musepekeren og merke det ordet som skal brukes før du trykker på kjettingen – hvis ikke, blir linken limt inn som den er – med masse bokstaver og kruseduller 😉 Lykke til..bare hyggelig hvis jeg kunne hjelpe =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg