PYJAMAS-DAGEN

..må nesten le litt, her jeg sitter. I dag har jeg bokstavelig talt hatt pyjamasen på hele tiden. Ikke ofte det skjer – men jeg har vært såååå sløv i hele dag, at jeg har liksom ikke hatt energien til å gidde å skifte.


 

Har faktisk ikke vært utenfor ytterdøren, annet enn å trekke frisk luft mens jeg slentge litt vann til de to stakkars sommerplantene mine..det trengtes, hehe 🙂


 

Skulle rydda ut av bilen etter turen, og vært i postkassa..men pokker heller – det er ingen ting av det som løper av gårde..tar det i mårra, jeg 😉

Så da fortsetter jeg resten av kvelden i samme modus, jeg..og koser meg med Netflix-serien min, og et nytt strikkeprosjekt 😉

Ha en flottersfin kveld videre, folkens 🙂

 

 

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #onsdag #kveld #sløve #avslapping #kos #pyjamas #blomster #sommerblomster #strikking #strikkeprosjekt #garn #håndarbeid #hobby

14 kommentarer

Siste innlegg