SMÅTTERIER FRA DOLLAR STORE

Jada..da er jeg kommet meg hjem etter en super tur med søstersen, for å hente et flyttelass i Trondheim. Kjørte jo via Sverige, og da ble turen en smuule lengre. ca.160 mil på 4 døgn..og med tanke på at jeg var den eneste som kjøre, kan man trygt si at jeg var en smule små-sliten da jeg kom hjem i går kveld, hehe =P 

Men jeg hadde en fantastisk tur – og vi kosa oss masse, begge to. Var bl.a innom en tur på Dollar Store i Gällivare (det kan dere lese mer om HER), og selv om det primært ble shoppet gaver til andre, ble det da noe småtteri som ble med på lasset til ho mor sjøl, hehe 😉

Hårfarge (viktig til forkledning av alderdommen 😉
Dusjsåpe (trenger jo ikke lukte bål heeele tiden 🙂
Ryggskrubb (..har jo ingen andre som kan ta den jobben, sååeh..hehe 😉
Liten treboks (kjekt å ha til alle småtingene som ellers flyter rundt for seg selv =)
Ullsokker (veldig kjekt å ha når man er ute på fjelltur..)
Lommelerke (ekstremt kjekt å ha – oppfylt – når ullsokkene og bålkaffen ikke er nok til å holde meg varm, hehe =P

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #shopping #småting #hårfarge #ryggskrubb #dusjsåpe #treboks ullsokker #lommelerke #gave #gavetilmegselv #dollarstore #billig

11 kommentarer
    1. Litt av hvert..gøy å handle litt ting man trenger..skjønner at det blir slitsomt å kjøre så langt alene!

    2. 160 mil…oj.. jeg gruer meg om jeg skal lengre en fem mil av gårde jeg.. :)) Fine ting en kan ha bruk for her… Bra du koste deg på tur :))

    3. annebe: Hehe..vel – jeg er sinnsykt glad i å kjøre bil, så jeg kjører sånne turer med glede..men har vanligvis ikke tidspress, sånn som denne gangen =) Joda – syns også det var kjekke ting jeg havna opp med – og koste meg, gjorde jeg til gangs =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg