SÅNN VAR DET..uke #26

Hei-hei der..da er det ei ny uke – og her følger en ny oversikt over den gamle som gikk 🙂

Linker i titlene, der det er blogget om hendelsen.

UKAS HØYDEPUNKT: Uten tvil å dra på langtur til Trondheim sammen med søstera mi, for å hente flyttelasset til eldste dattera hennes 🙂 Har du lyst å vite mer om turen vår, kan du lese et par av de innleggene HER og HER 🙂

UKAS NEDTUR: Vil nå egentlig påstå at jeg har ikke hatt noen spesiell nedtur..men det var jo seriøst kjipent å måtte rømme vekk fra bålkosen og inn i teltet på grunn av knott..

UKAS UTFORDRING:..her tror jeg det må bli samme som over..den jækla knotten! For tro meg, det var ei skikkelig utfordring å lage mat under netting, mens knotten angrep fra alle tenkelige kanter :))

UKAS LUKSUS: ..hehe..ingen tvil..hotell-oppholdet i natt 😉

UKAS MEST UFORUTSETTE: Vel – jeg hadde absolutt, under ingen omstendigheter, sett for meg at jeg skulle klikke “bananas” og bruke en hel haug med penger på turen nedover Sverige =P

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag  #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt #nedtur #utfordring #luksus #uforutsett

6 kommentarer
    1. frodith: Takker 🙂 Nå-nei, er vel enda et døgn før vi er fremme hos søstera mi, og så må vi få av flyttelasset før jeg kurser meg hjem 😉 Håper du hadde en fin tur 🙂 Koz deg og nyt dagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg