KNOTT-ANGREP OG LITEN KAFFEPAUSE

Yepp..da er vi i Trondheim og skal straks begynne å bære flyttelasset ut i bilen.

Det har vært litt hektisk i dag, for å komme frem..og i seriøst så var det et helsikes styr i går kveld og mårrest. Vi fant en helt ok plass å parkere for natta..nesten ikke mygg..oh lykke 🙂 …men du vide verden så mye knott det var. Har nå vært mange steder, og vært utsatt for nok mange knott-angrep i mitt liv..men de her.var jo totalt psyko! Vi fikk laga en gryterett, men jeg måtte sitte med myggnettingen over hauet mens jeg kokkelerte, for jeg fikk dem t.o.m inn i øynene, hehe 🙂

Deretter gikk vi på hau inn i teltet, for å unngå å bli totalt oppspist av den jækla knotten.

Så i mårres var vi oppe ganske tidlig, for å komme oss frem til Trondheim i rimelig tid. Tok ikke noe bilder da – for med det samme jeg prøvde å krabbe ut av teltet, sa det bare SMOCK! og så satt det 100000 knott fast i trynet på meg. Dermed ble det bare å fyre i gang bålet og koke oss mårrakaffe, mens søstersen pakka sammen teltet. Deretter ble det en svært raskt frokost, før vi satte avsted..

Men etter noen timers kjøring, stoppa vi på ei utkjøring for å koke oss litt ny kaffe.

Mens kaffen gjorde seg ferdig, tok jeg meg en liten runde rundt om kring og knipsa noen få bilder.

 

 

 

Og nå er vi altså i Trondheim..eller rettere sagt Jakobsli, ca 10 min utenfor selve Trondheim sentrum. Har kosa oss med litt kaffe og kaka,


 

..og nå skal vi få stabla tingene til tantepia på kongen, hjelpe til med å vaske ned hybelen – og så setter vi nesa nordover..denne gangen gjennom Norge 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #søndag #telt #pause #søsken #søster #venner

16 kommentarer

Siste innlegg