KAN VÆRE SLITSOMT Å VÆRE SINGEL, GITT..

Som oftest er det helt ok å være singel. Man trenger ikke ta hensyn når man planlegger dagene, og kan gjøre mye rart, uten å måtte stå til alt for mye ansvar, hehe 😉

Men..dager som i dag, kjenner jeg at det kan også være sykt slitsomt å være singel. Jøss bevares, visst liker jeg å gjøre “gutteting”..men å skru på bilen er like mye ei nødvendighet som bare moro. Jeg MÅ lære meg å hanskes med det, fordi jeg har ingen å be – og er bare kjempetakknemlig for at broren min har klart å lært meg såpass mye som jeg kan..
Og så er det dager som i dag, da..blæh!!

Når jeg kom meg hjem fra Sverige, fikk jeg MANNa meg opp til å gjøre litt arbeid i heimen, arbeid som bare har blitt utsatt, og som jeg gladelig skulle overlatt til andre..

Finne nye skruer og få de på plass i et par dører (gudane veit hvor de gamle forsvinner støtt og stadig..)

Få olja hengslene på ei grinete badedør..(yepp..hadde kun våpenolje, som er genial å bruke på ting & tang på bilen 😉

Og ikke minst – få rensa den jækla sluken i dusjen..

Som dere ser – bare småjobber – men likevel – fletta inn i alt mulig annet jeg gjør, er dagene mine egentlig ganske fullbooket..så derfor er det oppgaver jeg gladelig hadde bytta ut mot…tjah..å bare få være “kjerring på løpestreng mellom kjøkken & soverom”.. LOL =P

Meeen, fortsatt singel – og jeg har som sagt ingen å spørre..derfor er jeg bare så sykt glad oppi alt, for at jeg faktisk KAN disse tingene..hadde slitt bra om jeg hadde måtte leid inn hjelp til alt sånt “småpjusk” 😉

Tja..nok syt..nå skal jeg gå å henge opp klær som er vaska, skifte lyspæra som er gått i eine boden..før jeg ser om jeg kanskje gidder å steike meg noen vafler til kvelds.. 😉
 

Jupp-jupp..sånn går nu dagan 😉 Ha en flottersfin kveld da, alle sammen =)
 

Gikk du glipp av de andre innleggene mine i dag?..da finner du de her 🙂

GULLKORG
NYDELIG MÅRRA
BJØRNFJELL

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tordag #kveld #tanker #singel #arbeid #nevenyttig #handywoman #fikse #reparere #husoghjem

21 kommentarer

Siste innlegg