NYTER SVERIGE

Heisann i kveldingen..da har jeg slått leir for natta. Var så vidt kommet meg utenfor selve Kiruna på tur hjem, da jeg fikk masse blå himmel og sol. Så da fant jeg meg en stikkvei som gikk litt inn i skauen, og parkerte kongen. 

Det første jeg gjorde, var å traske meg en runde og sjekke ut terrenget 🙂

 

 


 

Deretter satte jeg opp teltet..

 

Og så var det bare å fyre i gang bålet og få laga seg litt kveldsmat.

 

 

Men nå er det sabla lite strøm igjen på telefonen, så jeg har krabba inn i teltet…spiser kjekt, skribler litt og nyter utsikta <3

 

Ha en flottersfin kveld og ei riktig god natt 🙂

 

Har du gått glipp av noen av de andre innleggene mine i dag, finner du de her 🙂

MINI-GLIMT FRA ØYA 

SÅ VAR DET DEN DAGEN IGJEN

JAKTEN PÅ GODVÆRET

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #onsdag #tur #biltur #camping #telt #natur #friluftsliv #bål #bålkaffe #kveld #kveldsmat #kiruna #sverige

14 kommentarer

Siste innlegg