JAKTEN PÅ GODVÆRET

Bare ei lita oppdatering herifra..sitter i Kiruna i Sverige for øyeblikket. Ble sååå lei regnet, at jeg kjørte meg en lengre tur, på jakt etter litt godvær..og fant det i nærheten av Kiruna.

Så da ble det stop på Coop Forum for litt spaning etter interessante ting.

..eeeh..ikke SÅ interessant, hehe 😉

Fikk nå shoppa litt nødvendig, da 🙂


 

Dessverre begynte det å regne mens jeg var inne på butikken..jeg mener..hallooo?..trur griseværet har fulgt etter meg, hehe 🙂

Jaja..da er det bare å dure videre, da. Aner ikke om og eventuelt hvor jeg blir å campe i natt, for jeg må uansett være tilbake i løpet av mårradagen, siden jeg skal kjøre til Trondheim på fredag 😉

Kos dere, folkens..jeg blir nok ganske fraværende med lesing og kommentering av blogger i dag..men kommer sterkere tilbake 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #onsdag #tur #biltur #kiruna #sverige #shopping

16 kommentarer

Siste innlegg