TIL REGNET KOM

I dag har jeg altså bare surra. Etter frokost dro jeg ut å shoppa litt nødvendigheter, bl.a støvsugerposer, samt olje & oljefilter til kongen 🙂

Men i forkant hadde jeg stappa litt ting & tang i sekken, så når jeg var ferdig med innkjøpene, satte jeg kursen ut av byen. 

Fant meg en koselig liten flekk, der jeg fikk tent bålet og laga meg litt mat og kaffe..

 

 


 

Og så bare lå jeg strak ut på ryggen i lyngen, og nøt dagen…til regnet kom, og “jaga” meg vekk, hehe.

På grunn av sløvinga, ble det ikke mye fotografering..men måtte forevige beviset på at naturen jobber for fullt, her i nord også 😉

 

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tur #turblogg #natur #friluftsliv #utpåtur #bål #mat #bålmat #kaffe #bålkaffe #livsnyter

 

14 kommentarer
    1. fruensvilje: Hehe..ja jeg prøver i alle fall..man må jo nyte det som nytes kan 😉 Får håpe det stemmer at det blir bedre vær hos deg i fra i mårra, da =))

    2. Se her ja…det begynner å “våres” hos dere også…hihih..så synd dere fikk regn i dag…når du kosa deg…vi fikk også regn..men var varmt, så regnet var liksom ikke vått og ekkelt..bare vått..hihih..flotte bilder!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Jada – nå går det seg til, vettu..hihi 😉 Selvfølgelig var det synd at det begynte å regne – men jeg skal bare tie stilt på meg – for jeg var sikkert ute å rulla i lyngen i et par timer, før griseværet kom hoppende på meg 😉 Får håpe det kommer noe godvær til dere snart, da =) Takk for det =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg