SÅNN VAR DET..uke #25

Heisann-hoppsann..ny uke – og ny oversikt over den gamle som gikk 🙂

Linker i titlene, der det er blogget om hendelsen.

UKAS HØYDEPUNKT: Tro det eller ei – men det var faktisk å avslutte uka, med å få gjort unna alt det husarbeidet hjemme, som har ligget å “gnagd” på meg ei stund nå 😉

UKAS NEDTUR: Må vel egentlig påstå at den største nedturen jeg hadde i uka som gikk, var da jeg fikk en sånn kjempereaksjon på maten jeg spiste ene dagen..tok sin tid før jeg kom meg skikkelig på beina igjen etter det..

UKAS UTFORDRING: Det var definitivt å klare å finne klær i butikkene, som moren min kan bruke..ojoj.. =/

UKAS LUKSUS: ..kjøpte meg en pakke med våtmopper – DET er luksus, det.. Må vel minst være 4-5 år siden sist, hehe =P

UKAS MEST UFORUTSETTE: Det var nok at jeg endte opp med å feire St.Hans sammen med søstera mi og familien på øya..jeg hadde nemlig – under ingen omstendigheter – planer om å feire noe som helst, annet enn å ta meg en tur i skauen når jeg kom hjem, hehe..men kos..åh jah =)

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag  #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt #nedtur #utfordring #luksus #uforutsett

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg