MULTITASKING

Ja-ja-ja…det ble futt på gamla denne søndagen, likevel. Virka ikke særlig lovende da jeg våkna – med en veldig kranglevoren rygg, etter å ha sove liiiitt for lenge. Men kompromisset jeg inngikk med faenskapet (ja ryggen, altså) var lurt..for den holdt sin del av avtalen (det kan du lese om HER) – og nå har jeg fått  gjort masse =) 

Først satte jeg meg en liten brøddeig – siden jeg er alene og ikke har plass til å fryse noe særlig, baker jeg ett brød om gangen – når jeg gidder å bake 😉

Deretter – mens deigen sto til heving – gjøyv jeg løs på soverommet.

 


 

Det har blitt underprioritert etter at guttungen flytta ut – men nå har jeg ENDELIG erobret det tilbake, hehe =P

..regner med at det er vel ikke så enorm interessant å se soverommet mitt, da..men skitt au, sånn blei det i alle fall 😉

 


 

Så, var det å få baka ut dette stakkars brødet, da – og etter hvert få det inn i ovnen.
Og mens det stekte, heiv jeg meg rundt og fikk vaska ned gangen..tro meg, når jeg sier det trengtes…


 

Men det ble bra til slutt, der også 🙂


 

Deretter, når brødet var ferdig – slengte jeg i hop ei muffins-røre, og mens de stekte, fikk jeg rydda opp etter vaske-sjauet.

Yepp..jeg har vært produktiv i dag 😉


 

Men!!!..man kan ikke sette brøddeig, uten at man tar av litt deig og lager klappakake <3 ..og til det, hører det med karve-te..dersom man har 😉


 

Og jeg var heldig, og hadde igjen akkurat nok til én kopp te av fjorårets karve..så nå er det kose-mosing på gang =D

Ha en nydelig og fantastisk kveld videre, alle sammen <3

 

#blogg #hverdagsblogg #søndag #rydde #vaske #pynte #soverom #gang #mat #bake #steke #brød #klappakake #muffins #husmorsysler #husoghjem #kos

12 kommentarer
    1. solliv: Hehe..jada – den kom sprettende på meg igjen – til slutt 😉 Og det var veldig godt å få gjort unna litt ting =) Takk for det =) ..og yepp, måtte nesten benytte energien mens jeg hadde den, hehe =P

    2. Margrethe: Hehe..takk..får til mye rart jeg, når jeg først får et energi-kick 😉 Og det er lov å være sliten etter en lang tur, da..kosemose deg med kvelden <3

    3. Ja her går det unna skjønner jeg…hihih..Sååå mye du fikk gjort..også så bra det ble! Flinka!!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk-takk..hehe..må jo smi mens jernet er varmt – og energien på topp..kan bli lenge til neste gang, haha =P Takker =))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg