KOMPROMISS MED KROPPEN

..wow..i dag sov jeg leeenge..og det var godt, etter en runddans med i snitt 5 timer søvn pr natt de siste par ukene 🙂

Så uthvilt er jeg..men det straffer seg å ligge som et slakt i timesvis – for nå er ryggen dritsur på meg, hehe =P

Der har vi – ryggen og jeg – inngått et kompromiss..

Jeg bruker ei stund utover dagen til å pleie ryggen, med avslapping og kos..og så skal ryggen spille på lag med meg seinere, så jeg får gjort litt fornuftig 😉

Rigga meg til med strikkinga og en film på Netflix..

 

Kaffe & kjeks hører med 😉

 

Så er planen litt vasking etterpå..har faktisk, for første gang på mange år, kjøpt engangs-mopper..jøss så råflott jeg føler meg nå, hehe :))

Grei deal det, vel?? 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #søndag #helg #avslapping #film #håndarbeid #sløving #renhold 

10 kommentarer
    1. Dumt med ryggen..men søvn hørtes nydelig ut..jeg har faktisk ikke sovet noe i natt (kaffe på kvelden straffer seg) og det dumme er at jeg ikke klarer å sove på dagen heller…
      Burde jo vaska først og kost deg etterpå da..hehe…

    2. annebe: Åh det er så trasig med sånne netter..jeg får heller ikke til å sove på dagen, så man blir temmelig kjørt før dagen er omme..Hehe..ja ideelt sett burde jeg snudde om på tingene, men jeg er jo veeeldig flink til å kose meg – så det blir garantert litt “klapp på skuldra for godt utført jobb” kos seinere 😉

    3. Ja sånn er ryggen min også..om jeg skulle finne på å ligge litt lengre en vanlig..ja da blir det juluba…det liker den IKKE! Høres helt greit ut..så gjelder det å se da…om den hører på deg…Ha en god kveld!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det er noe dritt med de ryggene..men det er nesten så det er verdt det, for å få sove litt ekstra, hehe 😉 Og joda – den var flink å høre etter og gjøre som avtalt..tji-hiii =P

    5. frodith: ..ja det er jo det jeg har begynt å innse – det ER liksom ikke verdens undergang å forenkle arbeidsoppgavene litt..av og til 😉 =)

    6. Viktig å ha noen sånne dealer…. håper du henger bedre sammen nå da! Jeg engangs-vasker stadig… superdyrt, men kjempekjekt, og jeg vasker lissom oftere føles det som…. <3

    7. Margrethe: Jepp..å inngå dealer er en lur ting – og jeg henger i hop som bare det, hehe 😉 Ja det er kjekt med de moppene – men som du sier – dyrt!! Men er litt enig i det, at det blir visst litt oftere gulvvask med de tilgjengelig =) <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg