FROKOST PÅ TRAPPA

Våknet til et aldeles nydelig vær i dag også..så da var det bare å få på seg sommer-smilet, da 🙂

…som ligner mistenkelig på smilet tilhørende de andre årstidene..(muligens unntatt vinter, da jeg tror det er en smule mer krampaktige rykninger i munnvikene..)

Og så, siden alle andre i huset sover, tok jeg med meg frokost og strikkinga ut, og parkerte bakenden min på trappa i solsteiken 😉

 

Ha en nydeligvakker dag da, alle sammen =D

 

#blogg #helg #lørdag #frokost #kaffe #ute #strikking #håndarbeid #sol solskinnsdag #sommer

14 kommentarer
    1. frodith: ..vel, siden jeg spiser ett egg hver dag i hele året, har det liksom mista litt av sjarmen for meg..hehe 😉 Takk-takk <3

    2. Så fint bilde av deg 🙂 Også så fin Kongen er. Har du pyntet på den nå? Har vært lite inne og lest blogger i det siste, så det kan jo hende du har skrevet om det 🙂 Jeg er bare litt treg.

    3. suttung: Ja det er noe eget med det..akkurat som jeg er et “kjøkkenbord menneske”..fins nesten ikke noe koseligere enn å sitte med kaffekoppen ved et kjøkkenbord og skravle :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg