MER JOBB – MEN SISTE FOR EI STUND

Joda – blir litt mer jobbing på meg i dag..men da er jeg ferdig med å jobbe inn timene for neste måned – og har fritt helt til i august. Deilig <3
Og i dag er det ikke noe stevnemøte med vaskebøtter og sånt tull..holder på å rydde i en kjeller, og det eneste som skal vaskes der etter hvert, er gulvene..wuhuuu..hehe =P

Men det er enda ei lita stund til jeg trenger å dra av sted – så i mellomtiden skal jeg bare kose meg med resten av mårrakaffen.
Ute er det bare 11 grader og grått, så jeg tror jeg holder meg innendørs og pjusker med litt håndarbeid i mellomtiden =D

Koselig at husvertan pynta rundt om kring i hagen =D

Brodering er ganske avslappende, da =D


 

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #mårra #morgen #kaffe #håndarbeid #broderi #gråvær #nordnorge

12 kommentarer
    1. Sommervarmen kan vi ikke skryte av så mange dager så langt. Men det er jo fint å være innendørs også av og til 🙂 Og holde på med små puslerier. Det er lenge siden jeg har brodert, og nå fristet det litt når jeg ser det du holder på med.
      Herlig med lang ferie nå. Du må kose deg masse 😀 <3

    2. Deilig med sommer og” helfri”..håper bare sola blir litt mer stabil :)) Lenge siden jeg har brodert… 30 år tenker jeg..men koselig syssel det :)) Flotte omgivelser der du bor ser det ut til <3

    3. Eva: Nei det har ikke vært mye til sommervarme så langt – og da er det greit å ha noe man kan gjøre innendørs =) Hehe..tja..du får hive deg i broderinga 😉 Enig -ferie er godt..kos deg masse du også =)

    4. annebe: Helt sant – det er deilig å slippe å tenke på noen sånne type forpliktelser =) Ja krysser finger og tær for at det kommer bedre vær snart =D Åh du verden – ja det er jo ei stund sida, hehe 😉 Joda..trivelig nok her =D

    5. Ja du jobber de timene du kan jobbe pga trygd? Da kan du slappe av nå etterpå..og kanskje reise litt igjen da…håper du får en fin dag!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: ..nesten..kan jobbe mer – men tar ikke sjansen – i tilfelle kroppen ikke vil være med 😉 Og ja – det var derfor jeg fikk gjort det sånn at jeg jobba inn timene – så jeg kan farte litt imellom dersom det høver seg sånn =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg