LANG DAG – SÅ TIL SVARTENS MED SOVEROMMET

Hey & hoppsann, folkens..da er endelig bakenden min landa på sofa..og jeg trur den skal få bli der ei stund.
Brukte stort sett hele formiddagen og frem til godt over kl.17.00 med å jobbe inn noen av de timene jeg egentlig skal jobbe i juli, i nabokommunen
(jada!! vaskeoppdrag ++) …hehe 😉 

Så leste jeg litt blogger, mens jeg fikk i meg noe næring – hadde ikke spist siden før jeg dro hjemmefra rundt 10.30..så det gjorde godt =)

Bacon, potetsalat, agurk og smelta ost..her er det proteiner som teller, hehe 😉

Deretter var planen å få vaska det hersens soverommet etter guttungen – men det står enda noen få ting der han skal ha – så jeg valgte å gi blanke faen i hele soverommet – og heiv meg på kjøkkenet i stedet….

O jul(eteip) med din glede =D

Men nå er jula definitivt over hos meg også, hehe =P
(..og i tilfelle dere skulle lure – nei, jeg har ikke glemt å vaske kjøleskapet – det er klistremerker etter forrige leieboer som sitter på døra 😉


 

Og et glimt av resten av kjøkkenet 🙂


 

Har du lyst å lese de andre innleggene mine fra i dag, finner du de her:

ENSOMT OG FORLATT
BLESSED LITHA – SOMMERSOLVERV

 

#blogg #hverdag #hverdagsblogg #hverdagsliv #onsdag #middag #pause #vaske #rundvask #kjøkken #husoghjem 

10 kommentarer
    1. maten var det ikke noe å si på ) tenker det smakte ja.Koselig kjøkken ,ikke alltid dei er såpass fine når det er utleige ) håper du får en litt roligere dag i dag da

    2. God morgen 😀 Om du tar det soverommet så skal jeg ta stue, spisestue, kjøkken,bad og gang idag. Er vi gla i vasking ???? NEINEINEI 😀

    3. fruensvilje: Nei maten var god, den – og det er viktigst 😉 Takk..helt enig – har bodd steder der det har vært ganske fælt..huff. Takk – litt roligere blir den nok =))

    4. suttung: Hehe..NEI!!..det har du rett i 😉 ..så du kan bare roe ned – det soverommet blir nok ikke tatt før tidligst lørdag =P

    5. Så mye lysere det så ut når du fikk vekk julerutene..hihih..nammis..du har virkelig mye proteiner der ja…hihih..og godis…Det er nok lurt å la rommet vente så lenge du har så mye andre planer…Ha en god ny dag!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Javisst..det ble nesten et nytt kjøkken..hehe =P Ja jeg pøser på med proteiner der jeg kan 😉 Helt sant – er en masse ting som står på agendaen de nærmeste dagene – så det får bare vente..er uansett ingen som tar fra meg den jobben..tji-hi =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg