LITE FANGST – MEN KOS LIKEVEL

..hadde EGENTLIG tenkt å vaske soverommet i ettermiddag, etter at jeg var ferdig med jobbinga – men..hmmm..det skar seg, hehe. Ante jo glimtet av godt vær og sol ute, og da er det bare tull å kaste bort tiden på husmorsysler – så lenge jeg ikke har noen å sysle for =P

Derfor røska jeg med meg litt ting & tang i sekken – inkludert fiskeutstyret mitt – og dura av sted til noen fine berg der det er greit å stå å fiske.


 

Fiskeveska måtte selvfølgelig også foreviges..

Har veeeldig mye rart i den – men det får være til en annen gang, tji-hi 😉

Ikke mye å klage over utsikten for, akkurat <3

 

 


 

Kosa meg ei god stund med fiskinga – men jeg troooor fisken lo temmelig mye av den gær´ne kjerringa som sto på land og tralla for seg selv – for de svømte i alle fall alle andre steder enn mot sluken min..fnys!!

Så da var det bare å leite ved, tenne bål og lage seg kveldsmat. Ble havregrøt med rosiner .


 

(dere kan se hvordan jeg ordner det til i forkant HER eller ved å trykke deg inn på linken nederst i innlegget) 

Etter maten ble det litt mer fisking – men enten hadde fisken daua av latterkrampe – eller så bare ignorerte den meg glatt og elegant – for det var ingen som var interessert i å være med meg hjem i kveld..ufint..hehe =P

Jaja..da ble det kaffekos i kveldssola i stedet.

Og det var fantastisk deilig å sitte der og nyte stillheta, før jeg satte kursen hjemover igjen =)

 

Lyst å titte innom de andre innleggene mine fra i dag?..de finner du her:

KRÅKEBOLLEN
VASKE-PLASKE-KOSE-MOSE-DAG

HAVREGRØT MED ROSINER

 

#blogg #hverdagsblogg #tirsdag #kveld #tur #friluftsliv #fisketur #fiskestang #hav #berg #bål #mat #bålmat #grøt #havregrynsgrøt #kaffe #sol #kveldssol 

10 kommentarer
    1. Så flotte bilder! og så synd du ikke fikk fisk..men det er jo deilig å stå sånn å fiske også..uten at man MÅ ha fisk! Ha en god ny dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk for det =) ..joda – synd – men det gjør absolutt ingen ting..for som du sier – det er deilig å bare stå der – jeg finner en fantastisk ro..så jeg MÅ nok ikke få fisk, nei =)

    3. Saa kjempekoselig =))) Ja, fiskene la ikke lure seg hver gang 😀 Men du har jo flere gode alternativer, saa d gjoer ingenting 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg