HUFF..DA VAR HAN FLYTTA..

Jepp..nå sitter jeg her og spiser frokosten min i ensom majestet. Guttungen har jo funnet seg plass å bo – og i går kveld fôr både han og siste rest av tingene hans. Det var veldig rart – etter nesten 4 måneder, å vite at jeg nå er helt alene igjen – både om natta og til frokost – men tenker at det blir deilig også. Har fått soverommet tilbake, og slipper å tenke på at jeg MÅ hjem for at middagen skal være klar til han er ferdig på jobb..så aldri så ille at det ikke er godt for noe 😉

Og nå – om ei lita stund – skal jeg hive meg rundt og dra for å jobbe litt sammen med ei venninne jeg ikke har sett på flere måneder..og gjett med hva???….hahahaaa..selvfølgelig – vasking =P
Skal være med å rundvaske et hus som skal selges..hehe..tror jeg kommer til å bli forfulgt av bøtter og vaskemiddel til den dagen jeg dauer =D

Ha en nydeligvakker dag da, folkens – her er min utsikt på mårran =)

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tirsdag #mårra #morgen #frokost #kaffe #utsikt #jobb #vasking #rundvask #venner #venninner

 

12 kommentarer
    1. Det er litt rart når huset blir tomt det opplevde vi også når siste datter fløtta ut. Men det er litt godt også for så blir jo litt ansvar borte og det rare er at penga liksom varer lengre også 😂

    2. Ja det er en ny epoke i livet…og faktisk litt vemodig, men samtidig godt…jeg hadde begge sønnen ute av huset for to år siden..men så flyttet først en hjem igjen for et år, og så kom den andre hjemigjen..og han ble i nesten to år..så har bare hatt et halvt år hvor jeg fikk kjenne på det å ikke ha barn i huset..og jeg syns det var deilig!! De bor jo ikke så langt unna..så da gjør det ikke noe!! Nå skal sønnen flytte igjen etter sommeren..han begynner på skole igjen, og jeg GLEDER MEG! for som du sier..vi stresser med mat og styr for at alle har det bra…og skjemmer dem bort…NÅ skal jeg snart kunne gjøre litt mer som jeg vil, og ikke styre for alle andre…hihihih.. Så kos deg! og han bor vel ikke så langt unna hen din heller!? Ha en riktig god dag…og du er jo snill da…Som tilbyr deg hjelp til vasking!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe..ja jeg var jo unge-laus i nesten 2 år, så jeg har kjent veldig på at jeg mista en del av friheta mi nå..meeen..han er jo voksen, og forventa jo ikke at jeg skulle være til stede hele tida..det var min “galskap” det, hehe 😉 Men ja..vemodig er det – men godt også, å bli aleina igjen 🙂 Og så bor han bare 10-15 min unna 😉

    4. tomt ja,men da får du invitere venniner på besøk )) det beste er nok å få tilbake soverommet,selv om du sover godt på sofaen )) håper dagen ble koselig tross vaskejobben,den kan være kjekk den om en er i godt lag

    5. fruensvilje: Joda – men det går seg raskt til – nå har jo vært vant til å være alene over flere år, etter at han ble voksen – er bare de sist 4 mnd han har bodd hos meg =) Og jeg kjenner det skal bli godt å få seng, ja..hehe 😉 Dagen ble kjempetrivelig, den – er nettopp det, at det er mye triveligere å vaske, når man er i godt lag =D

    6. Det er rart å bli igjen aleine…… men du får kose deg som best du kan. Er jo på godt og vondt det der.. ….. og vaskeoppdrag igjen ja…. hmmm…. klemmer <3

    7. Margrethe: Åh jaaada – jeg koser meg, jeg..er bare akkurat nå med det samme – har liksom blitt vant til å ha kar´n her 😉 ..yepp..kommer tydeligvis ikke unna de, hehe 😉 Klemz <3

    8. Rart det der når trollungene flytter. Jeg måtte flire i dag når Nick ringte meg og klaga over at han ikke fikk opp døra på vaskemaskinen =).

    9. Tone: Hehe..joda..det er sant..litt rart. Men som jeg har skrevet litt om tidligere, så har han jo bodd for seg selv før – har liksom bare hatt en liten “mellomstasjon” hos meg i 4 mnd mens han leita etter sted å bo =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg