SÅNN VAR DET..uke #24

Du verden som tida flyr..her er et lite glimt av uka som gikk. 😉

Linker i titlene, der det er blogget om hendelsen.

UKAS HØYDEPUNKT: At guttungen endelig fikk seg et sted å bo. Skal alltids leie sammen med en kompis, men ALT må være bedre enn å henge i rævva på foreldrene <3 

UKAS NEDTUR: ..vel..selv om nedturen ikke varte lenge, må jeg innrømme at det var kjipt å innse at nesten alle pengene jeg har spart til egne turer, må gå til guttungen.. 😉

UKAS UTFORDRING: Trur det må være å komme meg gjennom torsdagen..for det ble en lang dag i forhold til planlagt..og selv om jeg sjelden sier mye, eller skriver om det, tar sånne dager hardt på ryggen.. 😉

UKAS LUKSUS: Kjøpte meg et par sommerblomster og ei lyslykt..totalt unødvendig, da jeg sikkert klarer å ta livet av dem kjapt, og det er lyst hele døgnet her, så lysestaker o.l er jo egentlig bare teit… men – koz å pynte litt <3

UKAS MEST UFORUTSETTE: Helt ærlig, så var det å bli spurt om å blogge litt om den ene diagnosen min, ganske WOW..hadde aldri trudd at det skulle være av interesse for noen – så ja – det ble absolutt den mest uforutsette hendelsen for meg, denne uka =P

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag  #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt #nedtur #utfordring #luksus #uforutsett

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg