LITT KOZ FØR NATTA KOMMER

Heysann folkens, er bare innom en snartur for å si takk for ei fin uke..mange flotte blogger og koselige kommentarer <3

Nå er det ikke så aaalt for lenge før jeg skal jage denna skrotten til sengs..eller rettere sagt sofas, hehe..men guttungen flytter i løpet av noen få dager, så da blir soverommet mitt igjen 😉

Så nå skal jeg kose meg ei stund med kozemozemat..kokos-yoghurt, banan, jordbær og rosiner som har ligget i vann 🙂

 

..og så blir det Grimm på Netflix


 

Og ja..så vil jeg vise dere hva jeg plukka med meg fra turen i dag..er de ikke fiiine? <3


 

 

#blogg #hverdagsblogg #søndag #helg #kveld #ukeslutt #kos #kosemat #serie #netflix #blomster #blomsterbukett #markblomster

8 kommentarer
    1. Jo de var super fine de markblomstene…jeg prøvde å plukke med meg noen her om dagen..putta de i en ren bærsjepose og hang på beltet..uten å lukke den altså..men akk..gikk ikke lange biten før jeg så at de hang med hode, og så visne ut alt..så tok et bildet av den lille buketten og kaste den…går ikke å plukke blomster og ta bilder og passe hunder…hihihi..Så godt å høre at du får rommet ditt snart…Ha en god natt! klem fra meg!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja ikke sant? =) ..hmm..det var jo synd. Jeg plukka disse da jeg skulle dra hjem, og la de i bilsetet – uten noe rundt – og så måtte jeg kjøre en liten time før jeg var hjemme..de var litt triste og småslappe – men kom seg bra når de kom i koppen med vann =) Men ser utfordringa med å skulle multitaske sånn som deg, hehe =) Og ja – det skal bli både godt og rart å få soverom igjen – etter nesten 4 mnd… =) Natti-natt og klemme-klemz <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg