LØRDAGS-SURR

I dag har jeg da altså ikke fått gjort noe annet enn å surre rundt hjemme. Det har vært grått og regn ute, så jeg har prioritert inne-aktiviteter. Som å jobbe på broderiet jeg holder på med (litt om det HER) og skribleriene mine..som jeg for tiden har veldig liten inspirasjon til.
Dessuten har jeg lappa ei bukse for faren til guttungen, siden fruen hans ikke er så glad i akkurat den type sysling =)

 

Noen vil kanskje reagere litt på at jeg gjør en sånn ting – men jeg syns det er flott, både for oss og sønnen vår, at vi kan ha et sånt forhold..og så lenge fruen sjøl ikke syns det er rart eller negativt, har jeg ingen problemer med å hjelpe til der jeg kan =)

Og midt inni alt dette, fant jeg ut at jeg skulle være litt snill med meg selv – og endte opp med vafler, hehe 😉

Nå er det kveld alt, og jeg tror jeg skal fortsette å holde meg hjemme. Kroppen har litt lyst på en tur og frisk luft, men jeg er så innmari trøtt at jeg tror det blir sløving og Netflix resten av kvelden 🙂

Har du ikke fått med deg de andre innleggene mine fra i dag, finner du her:

LITEN OG STOR
FIBROMYALGIEN OG MEG – DEL 1

 

#blogg #hverdagsblogg #lørdag #helg #kveld #reparere #sy #symaskin #pause #vafler #kos

16 kommentarer
    1. Her har det vært sol, og varmt, men jeg har likevel surret rundt hjemme jeg. Har vært en snartur ut, med Hr Frodith, men så hjem igjen. Jeg har vondt i en fot, og orker ikke traske rundt da. Litt pudding i formen tydeligvis, for jeg har sovet i over en time. MEN jeg har også skrevet en novelle nå på kvelden, og det er moro 🙂

    2. frodith: Ja enkelte dager blir bare sånn =) ..du verden..da har du vært kreativ..så spennende =D
      Jeg sliter som sagt VELDIG med den verbale kreativiteten min for tiden..men vet av erfaring at det går opp og ned, som en berg-og dalbane 😉

    3. Så snill du er! ja ingen ting er bedre en at man har et godt forhold til exer..Her i huset så passet exen til Bjørn huset og kattene våre når vi var på ferie for noen år siden…da bodde hun i huset her…jeg syns det var litt rart..og var redd hun lusket rundt i skuffer og skap..men akk..vist hun hadde glede av det..så værsegod! Deilig å ha et sånt forhold..hun trengte å komme seg ut av Oslo og på landet..og vi trengte huspass..Men min ex er det verre med..hihih..han går det ikke an å snakke med..men vi har da selskaper osv sammen for barna..Du får kose deg og holde deg hjemme! ha en god kveld!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Skjønner godt at du syns det var litt rart at hun bodde hos dere – men som du sier, dere hadde godt utbytte av den ordninga – begge veier =) ..men det er trasig når det blir sånn som med din ex, da..huff..har sett en del sånne eksempler, og da blir jeg ekstra glad for at jeg og min ex kan holde fred med hverandre… Takk..og en god kveld til deg også =)

    5. For meg er også det helt normalt med eksen(far til min sønn) vi har ett så godt forhold at jentungen min(han er ikke far til henne) har tilbringt ferier sammen med broren opp i nord til hans far og det er slik at ja jøss selvfølgelig skal ho også være med opp dit uansett på året. Sønnen min har ei søster til på faren sin side og datter mi og ho kaller seg for søstre, hmm ble innviklet dette hahaha 🙂 Og jeg er velkommen opp på ferie til de, han er gift på nytt eksen min.. Ønsker deg en super fin Lørdag kveld 🙂

    6. Ida Caspara: Er så deilig når det kan være sånn..godt for både de voksne og ungene 🙂 Takker..og en fortsatt fin lørdag til deg også 🙂

    7. veldig greit med hjemmedager,det er viktig å lytte til kroppen sin ) ja det er godt du har et fint forhold til sønnen din sin far,det tror jeg guttungen får glede av resten av sitt liv

    8. Ja viktig å ha en god tone med exer man har barn med. Jeg har et godt forhold til pappan til eldstemann og det sier han at han er glad for. Vi har delt alle store og små begivenheter med han sammen.

    9. fruensvilje: Helt enig – det var faktisk veldig godt å bare være hjemme, for en gangs skyld =) Og ja – det tror jeg også..i alle fall viser han ofte at han setter pris på det gode forholdet jeg og faren hans har =)

    10. Tone: Så flott å høre at du har det – for som du sier, der er viktig..spesielt for ungene – de har liksom ikke bedt om å komme “i midten” =)

    11. Margrethe: Nåja..men syns det er veldig kjekt at vi får det til å fungere sånn..ser i alle fall ut til at guttungen setter veldig pris på det.. Takker – og klemz tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg