TRIVELIG FREDAGSFROKOST

God fredags mårra, godtfolk…håper dere har hatt ei god natt <3

Her har natta vært helt ok. Har vært våken tusen-og-dævelten ganga, men heldigvis ikke blitt liggende våken. Dermed var jeg faktisk god og kvil da mårraen kom hoppende på meg litt før 7 😉

Så nå har jeg fått meg ei trivelig frokost-stund sammen med guttungen før han dro på jobb <3

Pizza-baguetter m/ost & pepperoni til glunten, og knekkebrød m/kaviar & egg til gamla, hehe 🙂

 

#blogg #hverdagsblogg #fredag #morgen #helg #frokost #baguett #pizza #pizzabaguette #knekkebrød #egg #melk #kaffe #mårrakaffe #familie #kos #husoghjem #kvalitetstid

6 kommentarer
    1. Du skjemmer han bort! herlighet….varm frokost og greier…hihih… Du må ha en god dag! Ser litt morratrøtt ut han guttungen din…hihihi

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe..ja det blir litt ekstra nå, for han flytter i løpet av helg/starten på neste uke..så da får jeg bare passe på å skjemme han litt bort mens jeg ennå kan 😉 ..Oh ja..der kan man snakke om å være mårratrøtt, hehe =P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg